TUTTI X Cristina Kirchner

questa è la guerra che, la ARABIA SAUDITA ha voluto per la sua ambizione! ed Erdogan commercia e fa affari con il Califfato! che è tutto un ISLAM di maniaci religiosi, assassini seriali, dogmatici sharia culto, ha voluto maturare: nel seno dell'inferno dl falso profeta Maometto. ED ORA TUTTI I CRISTIANI HANNO SUBITO IL GENOCIDIO, PERCHé GLI USA 666 CIA 322 Kerry loro hANNO SOFFIATO SUL FUOCO DELL'ODIO DEI LORO ALLEATI SALAFITI! ] [ BRUXELLES - Quello che abbiamo visto negli ultimi giorni nel Mediterraneo "non sono incidenti, ma omicidi". Mentre il mare restituisce centinaia di cadaveri (si stimano oltre 800 tra morti e dispersi solo negli ultimi giorni) a Bruxelles si 'affilano' le armi per intensificare la lotta contro i trafficanti di esseri umani, ritenuti "i veri responsabili" di queste tragedie.
Cameron, Merkel, François Hollande, RENZI ecc.. tutta la Comunità della Unione Europea ] non c'è un problema! [ se voi chiudete tutte le basi USA in Europa? nessun problema! POI, FACCIO IO LA GUERRA CONTRO LA RUSSIA!
OK, SE AVETE FATTO Snowden premiato dall'accademia norvegese? ADESSO PUNITE OBAMA! CHIUDETE SUBITO TUTTE LE BASI USA IN EUROPA! La cerimonia si è svolta a Molde e la "talpa" del Datagate vi ha partecipato in collegamento video dalla Russia.
Gb: accogliere 15.000 siriani e bombardare l'Isis. Secondo il Sunday Times, Cameron l'ingenuo, vuole anche un'offensiva militare e d'intelligence contro i trafficanti di esseri umani. ] ma ISIS SHARIA NON ESISTE è UNA UTOPIA, e tu non puoi bombardare una utopia! per fermare questa infestazione demoniaca, di complotto contro il genere umano, è necessario bombardare: USA, Turchia e Arabia Saudita!
amore google ] lol. io sono molto comprensivo con il tuo alieno, (funny) che stenta la domenica mattina a svegliarsi per darmi il codice di verifica! [ ma, tu devi sapere che c'è qualcuno che abroga la legge per fare il pedofilo come Maometto, e c'è chi per amore e sacrificio abroga la legge per lavorare tutti i giorni della settimana! MA, QUESTO TUTTI LO SANNO I SACERDOTI, MEDICI, POLIZIOTTI, ECC.. LORO TUTTI VIOLANO LA LEGGE NEL TEMPIO SANTO DI DIO, E NON VENGONO RITENUTI COLPEVOLI PER IL LORO SERVIZIO DI AMORE ALLA COLLETTIVITà! [ when we spend our time on God, it is time well spent ] scusami, ma io adesso devo dare un insegnamento teologico ad un cattivo ragazzo di nome ERDOGAN.
==========
Erdogan sharia nazismo ONU, impero allah akbar: morte agli infedeli: teologia della sostituzione contro gli schiavi cristiani dhimmi! ] di questo io sono sicuro: Dio è la sommatoria di tutte le perfezioni e di tutte virtù, a livello infinito! Quindi, nessuno può pensare che, nella volontà di Dio c'è anche, la realizzazione di qualche tipo di sofferenza nelle sue creature, oppure, qualche difetto, infatti, nessuno può soffrire di qualcosa nel paradiso terrestre! ] ecco perché ci sono troppe persone ammalate nel mondo, perché troppe persone hanno concepito il male in Dio! [ Ecco perché, la stella di Israele è satanica, perché, il triangolo verso il basso, indica che c'è in Dio sia la volontà di bene, che anche, la volontà di male! ma questo è animismo, panteismo, satanismo, new age, e questo atteggiamento teologico talmudico e coranico, non potrà mai essere un vero monoteismo, perché, il male è soltanto una sottrazione del bene dovuto, cioè quel bene, che, tutti noi avevamo il dovere di fare, e che per omissione, incapacità o crudeltà, errore teologico non siamo stati capaci di fare! ALLA LUCE DI QUESTO DISCORSO, ovviamente, IO TI HO ANCHE DIMOSTRATO, anche, PERCHé TUTTI GLI ISLAMICI SONO SATANISTI! Non potrebbe mai esistere un qualche Dio Onnipotente, che potrebbe portare una qualche ingiuria, o discriminazione, contro persone oneste, virtuose, pacifiche, che possono avere un diverso orientamento religioso! Tutti crimini di schiavitù e genocidio che gli islamici come te, loro vanno facendo in tutta la LEGA ARABA!
=============
Erdogan sharia ottomano impero allah akbar: morte agli infedeli! ] quando, la creatura del sole sorge al mattino, lui non fa la domanda: "a quale vera abominazione religiosa appartieni tu?" e prosegue: "perché, se tu appartieni ad una falsa abominazione religiosa, io non splenderò per te!" COSì, è DIO COME IL SOLE! DIO è UN DONATORE: IL SUO LINGUAGGIO NON è RELIGIOSO, MA, è naturale: a tutti DICE di: COMPASSIONE, FRATELLANZA UNIVERSALE, AMORE, MISERICORDIA, GIUSTIZIA E VERITà, Ed è SU QUESTI suoi ATTRIBUTI che TUTTI noi RICEVERANNO un primo GIUDIZIO! E se, non si supera questo primo giudizio, non si potrà passare al secondo giudizio, cioè, se la salvezza: avviene per misericordia, oppure, circa, una qualche specifica alleanza che tu hai con lui! Cioè, una Antica Alleanza in Abramo, oppure, una Nuova Alleanza in Gesù Cristo! TUTTO IL RESTO è MERDA COME IL TUO DEMONIO DIO! E COME IL TUO FALSO PROFETA DI CUI IL LIBRO DI APOCALISSE GIà PARLò CHIARAMENTE! Difficilmente altri dittatori hanno potuto ammazzare, così tanti cristiani innocenti e distruggere così tante Chiese, così come voi state facendo con i vostri complotti galassia jihadista saudita sharia per il mondo! QUESTA è VERAMENTE L'ORA DELLE TENEBRE INTERIORI!

Erdogan sharia ottomano SAUDITA CALIFFATO ] [ quindi, la tua preghiera: "caro demonio Allah akbar, fai morire Unius REI, ed Israele, con il genocidio delle mie mani sante!" questa per te, è una preghiera giusta: perché nessuno mette in dubbio la esistenza del demonio, ma, poi, anche se è assurdo, irrazionale, poi, tutti mettono in dubbio la esistenza di Dio, perché lui non è cattivo!! POI, LA MIA PREGHIERA: "SANTO DIO CONVERTI TUTTI I I SATANISTI E I SATANISMI, porta tutti loro su VIE GIUSTIZIA, converti la durezza dei cuori, e aiuta mio fratello Erdogan" Poi, questa mia preghiera, per te, non è una preghiera valida e vera, perché, il mio Dio è falso, e quindi la mia preghiera è inutile! MA, SE LA MIA PREGHIERA è INUTILE? POI, TU E LA tua MECCA SAUDITA ARABIA CABA? voi tutti SIETE MORTI! VOI VI STATE GIOCANDO L'ISLAM A PUTTANE: IN TUTTO IL MONDO! Perché soltanto dei coglioni come voi potevano fare un investimento di genocidio sharia il nazismo ONU: contro tutti i popoli, fidando, sulla complicità del satanismo massonico dei Farisei 322 Bush 666 Rothschild!

Erdogan sharia Ummah SAUDITA CALIFFATO ] [  e perché, voi avete riempito della vostra merda maomettana SHARIA, tutta la LEGA ARABA? in Pakistan i bambini cristiani leggono insieme ai bambini musulmani: sui testi scolastici stampati dal Governo: che: "è giusto uccidere i cristiani, perché, bisogna aiutarli a subire il martirio, così tutti loro andranno subito in Paradiso!" E NON SAPETE CHE CHI UCCIDERE UN MARTIRE INNOCENTE QUALSIASI, LUI NON POTRà ENTRARE IN PARADISO? MENTRE, INFATTI LA VOSTRA RELIGIONE è TOTALMENTE un SATANISMO CRIMINALE: per la conquista nazista del mondo, ma, voi VIOLANDO IL LIBERO ARBITRIO: della spontanea ricerca del bene sulla via della VIRTù, VOI VIOLATE IL FONDAMENTO DELLA ETICA E DELLA RELIGIONE: che è proprio la libertà di religione! VOI SIETE DEGLI ASSASSINI SERIALI: TOTALMENTE CRIMINALI E PAZZI MANIACI RELIGIOSI CON IL NUCLEARE IRANIANO, MA, LA VOSTRA CARRIERA CRIMINALE? è GIUNTA AL CAPOLINEA!
Jews will must release, surrendered monetary sovereignty against us, if they wont, no build the third Temple to Satan
Erdogan SAUDI ARABIA ] [ i vostri sharia islamici, si sono fatti scudo umano, della popolazione civile siriana, ed ONU non ha detto niente per non condannare a morte i santoni USA Bildenberg Trilaterale, dei sacerdoti della CIA dietro l'altare di satana! niente panico! C'è ANCHE, è stata scritta, UNA ORA PER LA VOSTRA DISPERAZIONE!
Bush 322 Kerry 666 Rothschild ] voi potete vomitare tutto il sangue che avete bevuto sull'altare di satana, prima di scendere all'inferno, così, per la rabbia. MA, I MIEI EBREI SARANNO SEMPRE CON ME!
=========
io sono il progetto politico in youtube del Re per Israele: io sono lorenzoJHWH
Zerubbabel Second, is Elisabeth second: ie, Pharisees Illuminati Bildenberg system S.p.A. World Bank masonic occult satanic system, that will remove Israel, of course!
Zerubbabel Second, is Elisabeth second ] forse che, i tuoi sciacquini [ Rinse bla bla bla] loro risolveranno qualcosa stando dietro al computer a gridare? ma, SE, loro HANNO UNA nuova RIVELAZIONE DI SATANA DA FARE AL MONDO? loro la POSSONO DISCUTERE CON ME!
ok! voi adesso fatemi vedere le 239 persone a bordo, sull'altare di satana: il dio gufo di Bush 322 NWO, CIA i cannibali! ] Pezzo d'ala è 'con certezza' dell'aereo  malese MH370. Scomparveo nel marzo 2014 con 239 persone a bordo.
my Holy JHWH ] infatti, io non mi sono mai meravigliato, che, i miei 110 blogger non sono visibili a tutti, ecco perché adsense non mi può pagare la pubblicità che vedono soltanto i computer degli alieni: li in qualche base della CIA.

SALAFITI sharia, E FARISEI talmud AIPAC, STANNO SOFFOCANDO A MORTE L'UMANESIMO BIBLICO DI ISRAELE ] la nostra ultima speranza: in una morsa mortale! [ cioè, PRIMA CHE SATANA POSSA ESSERE TUTTO IN TUTTI! Infatti sanno tutti, che i nostri poteri istituzionali sono: occulti esoterici massonici e soprannaturli, cioè, simbolici cabalistici! ed ogni simbologia è religione! Loro hanno già da deceni il potere assoluto politico e finanziario ed il controllo monopolistico delle risorse, quindi il loro obiettivo non può essere economico o politico, loro vogliono possedere: in satana, tutte le anime di tutti gli uomini del pianeta! NON IN CONTROLLO GLOBALE, MA IL CONTROLLO ASSOLUTO! Ovviamente, ERDOGAN lui pensa di uscirne vincitore, perché ARABIA SAUDITA gli ha detto: "tu non ti preocupare, saremo noi a metterla in culo a tutti!"

my holy JHWH ] ma, lei la mia piccina ISRAELE? lei non potrebbe mai farcela senza di me!

a MERKEL TROIKA ] [ smettila! l'INFERNO è pieno di leggi buone che i poveri non potranno mai utilizzare! ] è INDISPENSABILE AGIRE IN MODO STRUTTURALE SIA SUL DEBITO PUBBLICO CHE SUL DEBITO PRIVATO! incomincia a bruciare i tuoi titoli bancari, per non far morire di disperazione i popoli!

a MERKEL TROIKA ] [ ma, è proprio questa la tragedia nella tragedia! in tempi di recessione, come i nostri, molti inquilini non possono pagare l'affitto, e ti devi accontentare di quello che, loro ti possono dare, perché le spese di sfratto, e la vandalizzazione dell'immobile, per atto di sfregio, sono onerose, e non più recuperabili! INOLTRE I LOCALI COMMERCIALI RIMANGONO SFITTI! ma, tu alla Banca, che, ti ha dato il mutuo e che è piena di prodotti derivati finti? tu queste cose alla Banca, non le puoi andare a dire! Per legge devono essere immediatamente dimezzate, al 50%, tutte le rate dei mutui! Questa è la dimostrazione matematica della estorsione del sistema bancario: azionisti privati farisei SpA Banche CENTRALi ] gli interessi a 25 anni, di un mutuo ipotecaro, superano del 100% il denaro avuto in prestito, e nel caso degli immobili prima casa, questa rata, non può essere recuperata dagli utili (affitti) neanche, per il 50% della rata che si deve versare alla Banca, se a questo si aggiunge la tassazione, di una seconda casa, che per 200 mq è pari a 1600 euro l'anno, da questo si capisce come la nostra struttura sociale è destinata a collassare sotto il debito.. è per nascondere questo crimine, di usura e satanismo e predazione dei popoli, che il sistema massonico Bildenberg, Banche Centrali ci farà uccidere tutti dalla guerra mondiale!
a MERKEL TROIKA ] [ smettila! VOI AVETE APPROFITTATO DI MARIO MONTI, che per le cose che ha dette in Internet e soltanto a guardarlo in faccia? lui non sembra una persona che sta proprio bene! ] tu CON LA INVENZIONE DELL'EURO, per la prima volta, voi vi siete svegliati in enorme surplus di bilancio, e noi ci siamo svegliati poveri, perché, noi abbiamo pagato l'euro: il 40% in più del suo valore, infatti, non poteva essere conteggiata la nostra economia sommersa, che è nel sommerso, proprio per sfuggire ad una disonesta tassazione soffocante usurocratica e devitalizzante! RESTITUISCI, AI POPOLI EUROPEI IL MAL TOLTO O QUESTA EUROPA ANDRà IN FRANTUMI!
a MERKEL TROIKA ] [ smettila di dire che in internet io sembro molto più pazzo di Mario MONTI! ] IO IN INTERNET SONO UN PERSONAGGIO VIRTUALE, E NON UNA PERSONA reale! .. E poi, a me: "è la sete di giustizia" che mi fa sparlare, non il tuo club Rothschild Bildenberg, che non ha votato nessuno, e che con il ricatto della magistratura massonica, tiene in pugno, terrorizzati, tutti i nostri politici!
lo sanno tutti Maometto aveva la buona intenzione di essere un bravo musulmano, ma, di fatto lui ha finito per fare ISIS sharia in Arabia Saudita Al-Quaeda Allah akbar, Obama Sodoma culto l'anticristo, alleato, per fin di bene: la conquista del mondo Califfato Saudita MECCA Caba! .. e tutti vissero felici e contenti! Islam spread by all the word sharia nazism terror coercion by satana: STOP THIS EVIL ISLAM SAUDI ARABIA AGENDA TERRORISTS JIHAD SALAFIS CULTO MECCA CABA! STOP SHARIA
Satana 322 Bush NWO 666 CIA ] chi è stato tra di voi quel coglione di sacerdote di satana Rothschild, il parassita usuraio  che ha detto: "voi vedrete ad Unius REI gli si spezzerà il cuore per il dolore, si scoraggerà, e lui rimarrà schiacciato dalla disperazione e depressione?" TANTO PER INCOMINCIARE, IO SONO IMMORTALE ED INFATTI IO SONO GIà MORTO, IL FATTO CHE IL MIO CORPO è IN QUESTO MONDO? QUESTO NON VUOL DIRE CHE IO APPARTENGO A QUESTO MONDO! QUì NON C'è NESSUNO CHE MI PUò DARE QUALCOSA O CHE MI PUò TOGLIERE QUALCOSA, IO SONO STATO DIVINIZZATO! non mancate di fiducia.. io vi trascinerò tutti nella merda!
hanno seminato il terrorismo islamico di Hamas, ecc.. ecc.. certo raccoglieranno la disperazione! avere impedito un attacco di Israele è stato il mio più grande errore! IO SPERAVO CHE, ISLAMICI SCIITI AVREBBERO CAPITO.. ED INVECE IL DELITTO è NEL LORO CUORE: PERCHé SONO ISLAMICI! [ TEHERAN, 5 SET - Il Parlamento iraniano si esprimerà sull'accordo sul nucleare in ottobre. Lo ha annunciato Ali Larijani al ritorno dalla sua visita a New York, dove ha partecipato al summit dei presidenti dei Parlamenti mondiali. L'annuncio segue le recenti dichiarazioni del presidente Hassan Rohani, contrario ad un voto dell'Assemblea, e della guida suprema Ali Khamenei. Per Rohani un voto del parlamento renderebbe l'accordo più vincolante per l'Iran di quanto non sia per il 5+1
QUALCUNO CHE SA TUTTO, lui va dicendo in giro, che, il vero obiettivo degli USA e quello di distruggere ISRAELE e la Unione Europea UE, e per questo ingrassano il maiale sharia LEGA ARABA e si preparano ad aggredire CINA e Russia! CI SARà DA RIDERE, DA MORIRE DALLE RISATE! RISATE MORTALI, PERCHé NESSUNO ANCORA NEL NWO, PUò SAPERE COME SI POTREBBE AFFRONTARE UNIUS REI!

Is 35,4-7a. [ MY JHWH, io ho deciso di prendermi la MADIANA, e metà del del deserto egiziano, chi può impedirmelo? VERAMENTE IO STO ASPETTANDO, I MIEI 500 MILIONI DI MORTI, CHE TU MI HAI PROMESSO IN MODO SOPRANNATURALE! ] Si schiuderanno gli orecchi dei sordi, griderà di gioia la lingua del muto.
Dal libro del profeta Isaìa. Dite agli smarriti di cuore: «Coraggio, non temete! Ecco il vostro Dio, giunge la vendetta, la ricompensa divina (CONTRO GLI ASSASSINI: USURAI E MANIACI RELIGIOSI FARISEI SALAFITI). Egli viene a salvarvi». Allora si apriranno gli occhi dei ciechi e si schiuderanno gli orecchi dei sordi. Allora lo zoppo salterà come un cervo, griderà di gioia la lingua del muto, perché scaturiranno acque nel deserto SAUDITA, scorreranno torrenti nella steppa. La terra bruciata diventerà una palude, il suolo riarso sorgenti d’acqua. Parola di Dio.



Emanuele Callioni  Data:  03/09/2015 12.54 Da: Emanuele.Callioni@mediaset.it Letto: https://www.youtube.com/user/noahNephillim  Allegati: ] LUI NON MI RISPONDERà MAI, E NEANCHE BERLUSCONI MI RISPONDERà, PERò IL SUO COMPUTER CONTRO LA COSTITUZIONE E CONTRO IL DIRITTO UNIVERSALE E NATURALE DELLA LEGITTIMA DIFESA MI HA MINACCIATO UGUALMENTE! [ Le informazioni trasmesse sono destinate esclusivamente alla persona o alla societa' in indirizzo e sono da intendersi confidenziali e riservate. Ogni trasmissione, inoltro, diffusione o altro uso di queste informazioni a persone o societa' differenti dal destinatario e' proibita. Se ricevete questa comunicazione per errore, contattate il mittente e cancellate le informazioni da ogni computer.
SILVIO BERLUSCONI MI HA DETTO, IN MODO SOTTINTESO: "FOTTITI TU, IL TUO ISRAELE, IL TUO CRISTIANESIMO, IL TUO GENERE UMANO, E FOTTITI CON IL TUO SITO DI DENUNCIA FARISEI MASSONI COMPLOTTISTI BILDENBERG NUOVO ORDIME MONDIALE!" INFATTI, LUI MI HA FATTO CHIUDERE https://www.youtube.com/user/noahNephillim [CHE ERA QUESTO IL SUO VERO OBIETTIVO ] MI RICORDA LA STESSA RISPOSTA DI ROTHSCHILD AD UN GIORNALISTA: "SE TU HAI LE PALLE VIENI AL CONGRESSO!" CIOè PER FARE UNA LEGGE CHE MI DICHIARI COME CRIMINALE INTERNAZIONALE s.P.a. NWO 322 BUSH 666 KERRY OBAMA LA ABOMINAZIONE MERKEL TROIKA DELL'ANTICRISTO!!
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

OK! LIBERA CHIESA IN LIBERO STATO! GIù LE MANI DALLA CHIESA! ] L'UNICO POSTO DI UNA NOTA LOCALITà TURISTICA DOVE NON SI PAGA IL PARCHEGGIO? è PROPRIO INTORNO ALLA CHIESA! ORA CI FANNO PAGARE ANCHE L'ARIA CHE RESPIRIAMO! QUESTO NON è PIù UN MONDO DOVE I POVERI, schiacciati dalla grande usura Banche Centrali s.p.A., POSSONO VIVERE: ancora! [ Il Vaticano ha stabilito che le persone transgender non possono essere padrini nella Chiesa cattolica, il che ha sollevato un polverone nei media secolari e tra gli attivisti, soprattutto in Spagna, dov’è esploso il caso. Alex Salinas, della città spagnola di Cadice, è nato donna, ma ora ha una carta d’identità maschile ed è in […]

IDF Rescues US Jews from Arab Lynch Mob in Hevron ] IDF Rescuse 5 American Boys From Lynch Mob in Hevron [ Five Jewish tourists from the US mistakenly entered the Arab-controlled section of Hevron Thursday, where they were attacked by a mob that threw firebombs and rocks at them, the IDF and police spokesman said. A local Arab took them into his home, where they awaited rescue by the IDF. Forces from the Hevron District police and Judea and Samaria police, assisted by an IDF force, entered the neighborhood and rescued them. Two of the men are in moderate to light condition. They have been taken to receive medical attention. Photos from the scene show a pair of tefillin [phylacteries - ed.] lying on the road, belonging to one of the victims who escaped during the attack. According to reports from emergency service ZAKA in Hevron / Kiryat Arba, a firebomb was hurled at their vehicle, which went up in flames.
Watch Here. A report from the Hatzala emergency service of Judea and Samaria said that one of them is bleeding from the face. The latest reports said that the IDF has reached the men and that they are being taken to Israeli-controlled territory. They have been alternately described as haredi and as yeshiva students. Large IDF forces are combing the area where the attack took place and investigating the event. Source: Arutz Sheva

FARISEI MASSONI SALAFITI GENDER S.p.A. Banche Centrali, voi senza i cristiani "luce del mondo e sale della terra?" voi vi godrete un pianeta trasformato in un inferno, perché è dall'inferno che voi siete nati! [ NON VI PREOCCUPATE NOI CRISTIANI ANDIAMO TUTTI IN PARADISO E VI LASCIAMO QUESTO INFERNO DI PIANETA.. NON VI PREOCCUPATE, NOI TOGLIAMO IL DISTURBO! ] 2015_8_Dossier Macroanalisi [ Dunque il nostro focus si allarga e prende in esame molte realtà in questo ultimo dossier del 2015. Ecco cosa troverete:
1) Olanda: Tensioni fra cristiani e musulmani nei centri di accoglienza [ la marea nera maomettana sharia uccide tutto ]
2) India: L’Alta Corte dichiara che i cristiani convertiti hanno ancora una casta [ INDIA nega in modo formale la sua costituzione ]
3) Europa: L'islam politico è una minaccia per la democrazia?
4) Nigeria/Camerun/Ciad/Benin/Niger: La violenza dei Boko Haram si intensifica e diventa regionale
5) Repubblica Centrafricana: un conflitto complesso
6) Russia: Gli ortodossi diventano più aggressivi
7) Asia Centrale: sempre meno libertà religiosa
8) Messico e America Latina: Dati allarmanti. Buona lettura! 1 settembre 2015 | N. 08
Macro-analisi: allarghiamo la prospettiva
================
https://www.youtube.com/watch?v=dHCAyJag_94 Iran is about to attack Israel and just tried to 3/25/2014 ] SE, ISRAELE NON FOSSE VIOLENTO? SI SAREBBE GIà ESTINTO, COME, ANCHE AFRICA, EUROPA SONO DESTINATE A DIVENTARE UN CALIFFATO! QUESTA STORIA EMOTIVA DEI BAMBINI PALESTINESI, CHE, in realtà, SONO LE VITIME DELLA EGOMONIA SAUDITA SUL MONDO, è UN FUMO NEGLI OCCHI DEGLI STUPIDI CHE NON RIESCONO A VEDERE TUTTI I GENOCIDI CHE LA LEGA ARABA, HA FATTO, STA FACENDO E FARà IN FUTURO, PERCHé L'ISLAM SHARIA è IL NAZISMO AUTORIZZATO SOTTO PROTEZIONE ONU USA! Russia e Cina, in questo scenario, non possono perdere i loro alleati islamici, che, è perché, la guerra mondiale: in Siria ed Ucraina, ormai è già iniziata!
OBAMA GENDER è IL PIù GRANDE TERRORISTA ISLAMICO DELLA STORIA DEL GENERE UMANO! WATCH: How Will Iran Spend Over $150 Billion? The next time someone tells you that Iran will use the money from the nuclear deal to support its economy and improve the country, make sure you show them this video.
Prior to the nuclear deal, Iran was suffering from crippling economic sanctions imposed by the P5+1 powers aimed at getting the Islamic Republic to suspend its uranium enrichment program.
Still, Iran managed to allocate funds in order to promote terror around the world, and especially against Israel.
Can you imagine what Iran will do another $150 billion? Watch this video and see for yourselves. Iran's Intercepted Weapons Shipment Unloaded in Israel Pubblicato il 09 mar 2014 Iran's Intercepted Weapons Shipment Unloaded in Israel
On March 9, 2014, the IDF completed the unloading and inspection of the weapons containers uncovered onboard the Klos-C. This concluded Operation Full Disclosure, aimed at preventing the smuggling of advanced weaponry from Iran to terrorist organizations in the Gaza Strip.

IMAM OBAMA SHARIA GENDER L'ANTICRISTO, HA DECISO DI BOMBARDARE IL MONDO, AL POSTO DI BOMBARDARE IL NUCLEARE IRANIANO! ED ORA SOTTO RICATTO DI OBAMA, bUSH 322 kERRY, anche, ISRAELE è COSTRETTO A DIVENTARE UN SATANISTA,  complice di usurai massoni Merkel Troika, PER POTER SOPRAVVIVERE!  Ecco perché l'EUROPA verrà annientata! ed Erdogan si sta preparando per fare il suo massacro sharia in Europa! ] [ Palestinian Authority aims to unite with Iran against Israel ] [ In a renewed effort to bolster anti-Israel activity, PA Chair Mahmoud Abbas will visit Iran and is working to consolidate ties with the Islamic Republic. By: Palestinian Media Watch (With files from Atara Beck, World Israel News)
Palestinian Authority (PA) leader Mahmoud Abbas will be visiting Tehran in the near future in order to strengthen bilateral ties. Abbas Zaki, a senior official of Fatah, the PA’s ruling party, who is traveling to Iran to arrange Abbas’ visit, said the ties are “an inevitable step if we [the Palestinians] want to confront the Israeli occupation,” as reported this week in Al-Hayat Al-Jadida, the official PA daily. http://worldisraelnews.com/proof-found-irans-destabilization-middle-east/ Iran has been a significant supplier of weapons used in terror against Israel. For instance, it was behind the shipping of 50 tons of weapons to the PA on the ship “Karine A” that Israel intercepted in 2002 as well as the Iranian weapons-laden “Klos C” that the IDF captured in March, 2014. Earlier this month, Abbas had already sent a senior official to Tehran to deliver a personal letter to Iranian President Hassan Rouhani concerning “Israeli offensives against ‘our people and its holy places,'” according to the Jordanian online Watan News Agency. Ironically, it is the Jordanian Waqf (Islamic religious trust), which controls the Temple Mount in the Old City of Jerusalem, that abuses non-Muslims visiting the site.
PLO Executive Committee Member Ahmed Majdalani was sent “to repair its relations with Iran… and it was agreed to determine actual steps to bring the occupation to an end, in addition to Palestinian participation in resolving the Syrian crisis. This is due to the fact that http://worldisraelnews.com/abbass-fatah-party-to-hezbollah-we-are-resisting-the-same-enemy/ and the Iranian initiative to end the war taking place there intersect,” says independent Palestinian news agency Ma’an.

ma ISIS sharia [ grazie al supporto di IMAM USA, sharia Turchia e sharia ARABIA SAUDITA, sgozza tutti i cristiani, e trasforma: sotto pena di morte, in terroristi tutte le popolazioni locali! QUESTO CRIMINE DI GENOCIDIO E PULIZIA ETNICA è QUALCOSA DI ABNORME, RISPETTO A TUMANO, SALAFITI E FARISEI DEVONO SCHIAVIZZARE IL MONDO, E SE ISRAELE SI ALLONTANA DA ME, IL SUO RE LORENZOJHWH, SI TRASFORMERà UTTI I DELITTI CHE, ASSAD POTREBBE FARE! IN SIRIA SI COMBATTE LA ULTIMA BATTAGLIA, PER LA SOPRAVVIVENZA DEL GENERE DEFINITIVAMENTE IN UN SATANISMO! .. CHI DEVE AGIRE? è IL MOMENTO DI AGIRE! IO STO FACENDO SEMPRE BRUTTI SOGNI LA NOTTE! ] The spiraling crisis spurred the Security Council — usually paralyzed by divisions on Syria — to pass three resolutions last year aiming to increase humanitarian aid. The latest resolution, approved unanimously in December, extended cross-border aid deliveries to Syrians in rebel-held areas without approval from Damascus. La crisi a spirale ha spronato il Consiglio di Sicurezza - di solito paralizzato da divisioni sulla Siria - per passare tre risoluzioni dell'anno scorso volte ad aumentare gli aiuti umanitari. L'ultima risoluzione, approvata all'unanimità in dicembre, esteso consegna degli aiuti transfrontalieri ai siriani nelle zone controllate dai ribelli senza l'approvazione da Damasco.
perché si guarda al moscerino(armi chimiche) e non si guarda al Cammello di galassia jihadista ( USA, Turchia e ARABIA SAUDITA ) per il mondo? Istigazione e finanzimento del terrorismo islamico internazionale è di gran lunga il deliggio peggiore! ] NESSUNO HA SIMPATIA DEI DITTATORI ISLAMICI, MA, VOI CON CHE COSA LI AVETE SOSTITUITI? è CHIARO: ONU, USA, UE, e LEGA ARABA sharia, IN SE STESSA sono un CRIMINE DI GAN LUNGA SUPERIORE AI DITTATORI ISLAMICI! [ The UN Security Council has delayed action on Ban Ki-moon’s request to establish an investigation into chemical weapons use in Syria – thanks to Russia.
WATCH: When Iran Repeats ‘Death to America’ – It Means It! Iran has made it abundantly clear time and again that it hates America and seeks its destruction. With that in mind, here is a video that demonstrates Iran’s intransigence.
President Obama now has the necessary support in the US Senate to push forward the nuclear deal.
The majority of Congress, and the majority of the American people, oppose the deal. But the president is still pushing it forward. https://www.youtube.com/watch?v=RvMMglwjlnw America vs Iran - who is going to be-head?
Pubblicato il 02 set 2015. The "deal" with Iran. אנימציה: הנחומים איור ואנימציה.
So what has the US given up? Who is the sacrificial lamb? The answer appears to be Israel.
Despite the humorous content in this video, the message is painfully real. Israel and the West MUST fight against the deal.

Vescovo in campo contro il ddl Cirinnà scrive ai parlamentari della sua regione. «Cari parlamentari piemontesi, non firmate la legge sulle unioni civili» Gelsomino Del Guercio and Aleteia. 3 settembre 2015. «Egregio Onorevole, non voti la legge Cirinnà». Monsignor Pier Giorgio Micchiardi, vescovo di Acqui (Alessandria), invita i parlamentari piemontesi e liguri, espressione del territorio sul quale insiste la sua Diocesi, a non approvare il ddl sulle unioni civili, il cui iter è ripreso in Commissione Giustizia di Palazzo Madama, per la discussione e l’esame degli emendamenti.
COSA DICE IL DDL CIRINNA’
Con questo disegno di legge si prevede l’equiparazione di fatto dell’unione omosessuale alla famiglia naturale fondata sul matrimonio, riconosciuta come tale dalla Costituzione (art. 29). L’unione omosessuale, infatti, verrebbe sancita di fronte all’ufficiale di stato civile alla presenza di testimoni e l’atto che ne fa fede contenuto in apposito registro. I due partner godrebbero degli stessi diritti delle coppie sposate, ad eccezione dell’adozione, ma con garanzia della step child adoption, cioè la possibilità di adottare eventuali figli avuti da uno dei due partner dell’unione (Notizieprovita.it).
“LA CHIESA NON E’ CONTRO NESSUNO”
Monsignor Macchiardi, che rinnova la sua ferma contrarietà al ddl, cita ai parlamentari della sua regione le parole del Cardinale Angelo Bagnasco, Presidente della Cei: «La Chiesa non è contro nessuno. Crede nella famiglia come è riconosciuta dalla nostra Costituzione e come corrisponde all’esperienza universale dei singoli e dei popoli: papà, mamma, bambini, con diritti e doveri che conseguono il patto matrimoniale».
FAMIGLIA E ALTRE RELAZIONI SONO COSE DIVERSE
«Applicare gli stessi diritti della famiglia ad altri tipi di relazione – prosegue Bagnasco – è voler trattare allo stesso modo realtà diverse: è un criterio scorretto anche logicamente e quindi un’omologazione impropria. I diritti individuali dei singoli conviventi, del resto, sono già riconosciuti in larga misura a livello normativo e giurisprudenziale».

all Unione EUROPEA fuck you, bich: Merkel la cogliona troika! ] io pensavo che, tu non dovresti spaventarti troppo, solo perché: Obama IMAM, sharia USA, ARABIA SAUDITA sharia, ONU sharia, e Turchia sharia, tutti loro Boko Haram, ecc..  ecc.. tutti gli stramorti di Maometto all'inferno di allah akbar, loro hanno deciso di sterminare tutti i cristiani di Africa: anche, dopotutto tu hai lo spazio per accogliere la metà di tutti gli abitanti della AFRICA: io ho pensato!

è vero quello che ha detto ERDOGAN, cioè che, un tempo lontano, noi eravamo in Europa la più antica umanistica e grande civiltà, cioè, prima di cadere come vittime della MERKEL TROIKA, usurai Rothschild di farisei satanisti massoni Bildenberg Trilaterale, ecc. ecc. tutte Banche Centrali culto S,p.A. ] MA, NESSUNO HA CAPITO QUELLO CHE, ERDOGAN VOLEVA DIRE VERAMENTE .. allora, cosa ha pensato un maniaco religioso come lui? ecco cosa pensa Erdogan: "dopotutto, anche voi siete degli assassini come me! Anche le vostre mani sono macchiate di sangue innocente, io non sono peggiore di voi!" MA LA SUA INTENZIONE NON ERA SOLTANTO QUELLA DI FARCI DIVENTARE COME LUI COLPEVOLI DI DELITTI DI GENOCIDIO: no! ma, di renderci collettivamente, in modo corporativo degni di genocidio: di voto di sterminio, perché è scritto che: su colui che è colpevole di sangue innocente, su di lui pesa l'IRA di Dio.. ecco perché, lui si ritiene adesso, in diritto di fare il genocidio di tutti noi! LO SO CHE è UN RAGIONAMENTO DA COGLIONI, MA, I MANIACI RELIGIOSI ISLAMICI FARISEI IN SPECIE, E TUTTI GLI ALTRI IN GENERE? sono molto malati, e posseduti da demoni di religione!

Dear 666 Rothschild S.p.A. parassita! ] da quando io ho detto, che nel giorno del giudizio universale, io non lascerò disintegrare i demoni e le anime punite all'inferno, cioè tutti coloro che, vorranno fare i bravi ragazzi, per essere i miei sudditi? bene da quel momento il mio sito https://www.youtube.com/user/Noahthenephilim/discussion è diventato il canale più famoso all'INFERNO! [ L'account NoahTheNephilim è stato chiuso, perché abbiamo ricevuto diversi reclami di terze parti relativi a violazioni del copyright riguardanti materiale postato dall'utente. ] e nessuno si deve stupire di questa scritta minacciosa, questo canale è già stato aperto, e chiuso troppe volte! infatti, presto, questo canale verrà riaperto di nuovo, dai sacerdoti di satana, in qualche modo! [ non ha importanza il numero e la gravità dei delitti, coloro che vorranno ritornare a JHWH holy io non li respingerò, e non li riterrò colpevoli di nulla!
===================
IN QUESTI ARTICOLI C'è UNA APPARENTE, RAZIONALE FORMALE INCONGRUENZA, PERCHé IO  HO CONFUSO IL CANALE DI https://www.youtube.com/user/Noahthenephilim/discussion  [ CHE è stato chiuso ] con il canale https://www.youtube.com/user/noahNephillim  [CHE NON è STATO ANCORA CHIUSO] chiedo scusa, e comprensione ai miei lettori!
io divento cattivo! ] [ oggi stesso: i 5, oppure: 7, motori di ricerca: gli indicizzatori, che scannerizzano in automatico il mio blog http://blasphemy-shariah-genocide.blogspot.com/ hanno smesso di lavorare, oggi stesso, nei miei ultimi 44 articoli? non mi ha seguito più nessuno! E SE, I VOSTRI ALIENI DEMONI, SACERDOTI SATANA, E ZOMBIES CIA, DI GOOGLE DATAGATE, LORO NON MI VENGONO DIETRO? io divento cattivo!
==========
perché con i sequesti King Salman Saudi ARABIA, LUI si vuole rifare circa, il calo politico del prezzo del greggio, che gli USA hanno imposto per danneggiare la Russia? ] [ ROMA, 4 SET - Padre Jacques Murad e i circa 270 cristiani e musulmani presi in ostaggio dalle milizie jihadiste durante la loro offensiva a sud est di Homs sono vivi, e la loro condizione è al momento considerata abbastanza "stabile e sicura". Ma tutti rimangono in stato di privazione della libertà, mentre alcuni responsabili delle locali comunità ecclesiali stanno conducendo trattative anche attraverso mediatori per ottenere al più presto la loro liberazione. Lo scrive l'agenzia Fides.

si, è VERO, alcuni ragazzi sono stati uccisi dalle nostre mine, bla bla bla, LA QUIETE PRIMA DELLA TEMPESTA! ] I NAZISTI BILDENBERG MERKEL, PRAVY SECTOR CIA, NON MOLLANO L'OSSO CHE è RAPPRESENTATO DALLA SOVRANITà DEL POPOLO RUSSOFONO NEL DONBASS! [ MOSCA, 5 SET - Nell'ultima settimana, la tregua sancita dagli accordi di Minsk-2 dello scorso febbraio è stata complessivamente rispettata. Lo ha detto il presidente ucraino Petro Poroshenko, citato dall'agenzia Interfax. "Si' - ha ammesso Poroshenko -, alcuni ragazzi sono stati uccisi da mine, incluse le nostre, e altri sono rimasti feriti. Alcuni sono morti in incidenti stradali. Ma nessuno - ha sottolineato - viene ucciso oggi in scontri armati e bombardamenti".

HEI, Petro Oleksijovyč Porošenko, Presidente dell'Ucraina, IMPRENDITORE CIOCCOLATA INSANGUINATA ] ma, a te quale diritto internazionale nazista Merkel CIA terrorismo NATO, ti ha dato il permesso ONU sharia pravy sector, di mettere mine Mogherini giocattolo, di pochi centimetri, per uccidere i bambini?
my HolY HOLY HOLY JHWH ] quaNDo quel proverbio dice che:  " il diavolo fa le pentole, ma non fa i coperchi!", questo vuol dire che: Bush 322 KERRy è il coglione cancerogeno di Satana, il fallito caduto all'Inferno? NO! le lucertole NON HANNO NESSUNA SPERANZA DI FARCELA CONTRO DI ME!

my HolY HOLY HOLY JHWH ] about califfato allies Nuovo Ordine Mondiale? [ Rothschild, Spa, FMI, Saudi Arabia, sharia CABA MECCA, CIA Obama Califfo GENDER ONU Amnesty, sistema massonico Bildenberg Merkel la troika? si! sono una sola abominazione del falso profeta Maometto!
Benjamin Netanyahu is friend with Vladimir Putin ] of course [ IRAN is friend with SAUDI ARABIA: one only sharia cospiracy
=================
king Israel Unius REI [ This is true, even constipation can kill you ] perché per te è difficile provare? forse hai problemi di stitichezza? http://www.youtube.com/profile_redirector/116930042095750818908
parce que pour vous, c'est difficile à prouver ? Peut-être que vous avez des problèmes avec la constipation ?
because for you it is difficult to prove? Maybe you have problems with constipation?
¿porque para usted es difícil de probar? ¿Tal vez tienes problemas con el estreñimiento? [ This is true, even constipation can kill you
=========
Benjamin Netanyahu is brother with Vladimir Putin ] of course [ Kim Jong-un è un politico ridicolo, militare e dittatore nordcoreano, leader supremo della Repubblica Popolare Democratica di Corea del Nord, dal 18 dicembre 2011, giorno successivo alla morte del padre criminale! ] poi, come questa Repubblica Popolare possa essere Democratica e lui essere anche un ridicolo dittatore, questo proprio lui Kim Jong-un, me lo dovrebbe spiegare! è vero che lui è molto ignorante, nelle scienze politiche ed umane, quindi lui non ha nessuna speranza di poter raggiungere le scienze teologiche, e quindi l'unica cosa che può fare bene è fare l'assassino, di persone, del tutto innocenti come i cristiani! PERò ANCHE SE è IGNORANTE, LUI NON è DEL TUTTO STUPIDO E SI ASPETTA UN GIORNO DI QUESTI UNA MAREA DI BOMBE TUTTE INTELLIGENTI SULLA SUA TESTA, QUINDI SI è MESSO A STRISCIARE CON I SUOI GENERALI SOTTO IL FILO SPINATO, E POICHé, IL SUO PORCO è TROPPO PESANTE, POI, HA DOVUTO OPERARSI AI PIEDI!
===========
DIO JHWH è SANTO! OH mio meraviglioso Signore tu non sei mai cambiato: ETERNO, immutabile, ed io non ho parole per esprimere tutta la tua gloria, e come prova del mio amore è questo che io ti do: alzo le mie mani nella lode soltanto a te! https://youtu.be/Tx4jDQE8xe8 ] veramente, io non ho parole per poter esprimere di quanto io possa dipendere da te! BENEDIZIONI infinite, TU HAI DATO A ME! e tu sei degno di tutta la Gloria e di tutto l'ONORE.. non so perché, tu mi hai, così tanto amato e misericordia tu hai avuto per me! GLORIOSO MERAVIGLIOSO, SIMPATICO, GIUSTO, E SANTO, MISERICORDIOSO, AMICO MIO, ONNIPOTENTE ONNIPRESENTE, A W, TUTTO SEI TU! PIENO DI GRAZIA E DI GLORIA GIUSTO MERAVIGLIOSO SANTO SANTO LIBERATORE SALVATORE, holy holy holy holy, holy holy holy holy, holy holy holy holy, holy holy holy holy, holy holy holy holy, holy holy holy holy, holy holy holy holy

Benjamin Netanyahu ] 1. hanno rubato il signoraggio bancario: ALTO TRADIMENTO: Bildenberg Trilaterale, ecc..! 2. hanno preso il controllo di ogni monopolio; 3. con la magistratura massonica possono ricattare i nostri politici, 4. hanno costruito città sotterranee per condannare a estinzione tutto il genere umano, 5. hanno diffuso ogni malvagità islamica nel mondo! LORO SONO QUELLI CHE SI DICONO FARISEI AIPAC s.p.a. Banche CENTRALI, e sono quelli che ti faranno uccidere, loro non si spocano le mani, loro ridono! MA, COSA HANNO RUBATO a tutti, SE CON UNA GUERRA MORIRANNO ANCHE TUTTI LORO!

Obama Sodoma GENDER S.p.A. Banche CENTRALI alto tradimento massonico, non si rende conto che con i suoi sacerdoti di satana nella CIA, è lui che ha riportato il razzismo in USA, di Bianchi contro NERI, ecc. ecc.. satanismo stregoneria, ecc. ecc.. cinismo horror, porno perverso, bestialismo! è proprio lui il problema del demonio, la malattia vera nella società americana! OBAMA, TU VAI NEL CESSO E TIRA LO SCARICO!
Obama tu vai nel cesso e tira la catena! sei tu il demoniaco nella società americana, tu hai riportato il razzimo tra bianchi e neri! TU HAI PORTATO SATANISMO E STREGONERIA, GENDER SODOMA, ALTO TRADIMENTO BANCHE CENTRALI FED SPA, TU HAI RUBATO IL SIGNORAGGIO BANCARIO AL POPOLO, MENTRE KENNEDY SI è FATTO UCCIDERE PER ORDINE ESECUTIVO 11110? TU HAI UCCISO IL POPOLO AMERICANO TRADITORE!
drinkYpoisonJHWHwins
eih, VOI bestie di satanA, voi riattivatemi il copia - incolla.
Benjamin Netanyahu ] IO HO INGANNATO I satanisti CIA, COME IO HO MESSO "MODIFICA" per correggere una ortografia, poi ho potuto incollare una grande sezione dei miei commenti, che comunque è stata troncata perché io non la posso vedere tutta
Benjamin Netanyahu ] io ho fatto un articolo polemico contro di te, molto tempo fa (QUALE ESORCISTA CRISTIANO TU SEI, PER PARLARE CON IL DIAVOLO?), ma, era un articolo evientemente sbagliato, per quel che rigurda la tua persona! perché anche Ebraismo ha tutti i poteri esorcistici del cristianesimo! .. e tu stai facendo un buon lavoro: io ti ammiro!
Benjamin Netanyahu ] su di me possono esistere alcune calunnie, ma, sono soltanto calunnie che non potranno mai essere dimostrate! I NEMICI DI DIO E DEL GENERE UMANO LE HANNO CONFEZIONATE, ma, come dice il proverbio, il diavolo fa le pentole, ma non i coperchi! DOPO TUTTO ANCHE CONTRO DI TE HANNO DETTO QUASI DI TUTTO! Ma il Ministro di Dio è unto di Spirito Santo, e la Gloria di Dio riposa su di lui!
============
mi sto convincendo che è youtube che ha attivato l'anti spam, e quindi ha disattivato il "copia incolla" per i commenti dei video a tutti! soltanto che io me ne sto accorgendo soltanto ora!
youtube ] è doveroso [ io devo chiedere scusa alla CIA per gli insulti che questa volta non ha meritato? si! è doveroso chiedere scusa! quindi, io chiedo scusa alla CIA!

IRAN - ARABIA SAUDITA. Perché, voi volete morire: a tutti i costi?
1. Se, voi mi intronizzate come Re di Israele, e,
2. noi facciamo le riforme islamiche: attravero un concilio islamico;
3. e poi, prepariamo una patria: per tutti gli ebrei del mondo,
4. da concedere loro, soltanto a determinate nostre condizioni!
5. Se, tutta la LEGA ARABA, PASSA CON La RUSSIA,
6. POI, come potrebbe USA E UE, DA SOLE, FARE GUERRA A TUTTO IL RESTO DEL MONDO, LORO CHE SONO UNA OPINIONE PUBBLICA CHE è DIVISA SU TUTTO?
6. Quindi, il progetto massonico di diffondere il satanismo nel mondo fallirà!
7. Come potrebbe, Giappone e Corea del Sud: non passare dalla nostra pate, per non vedersi annientare in pochi secondi?
8. come, noi non saremmo capaci, in poco tempo, di distruggere il dollaro e il Fmi?
9. CONTRARIAMENTE, VOI MI DOVETE DIRE, NOI CONQUISTEREMO: sicuramente, IL MONDO, E, noi TAGLIEREMO LA TESTA A TUTTI, PERCHé, NOI SIAMO ISIS SHArIAH; LA GALASSIA JIHADISTA!
=================================
WE ARE THE KINGDOM OF JHWH HOLY! WE ARE ISRAEL ADONAY JHWH holy WINS!
WE ARE THE BODY OF CHRIST! WE ARE THE ARMY OF GOD JHWH!
We are an army that no one can stop! We have the faith that has won the world! + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto. Jesus, of: Bethlehem  is risen! hallelujh!
Cross of Saint Benedict. Holy Cross be my light and, is never the Dragon, be my duce. Goes back Satan begone beast 322 Bush pharisees scam usurer: scam banking seigniorage! you do not persuade me, of vain things. Mali are the things that you offer, drink your poison made by yourself. In the name of the father, the son and the Holy Spirit +. in Jesus's name: Amen!
SIAMO IL REGNO DI JHWH SANTO! Ci sono Israele ADONAY JHWH Santo vince!
NOI SIAMO IL CORPO DI CRISTO! SIAMO L'ESERCITO DI DIO JHWH!
Siamo un esercito che nessuno può fermare! Abbiamo la fede che ha vinto il mondo! + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto. Gesù, di: Betlemme è risorto! hallelujh!
Croce di San Benedetto. Santa Croce sia la mia luce e il drago, non è mai essere mio duce. Va indietro Satana vattene bestia 322 Bush Farisei truffa usuraio: truffa signoraggio bancario! voi non convincermi, di cose vane. Mali sono le cose che si offrono, bere il veleno fatta da voi stessi. Nel nome del padre, del figlio e dello Spirito Santo +. nel nome di Gesù: Amen!
SOMOS EL REINO DE JHWH SANTO! NOS son ISRAEL ADONAY JHWH Santo gana!
SOMOS EL CUERPO DE CRISTO! SOMOS EL EJÉRCITO DE DIOS JHWH.
Somos un ejército que nadie puede impedir. Tenemos la fe que ha ganado el mundial! + In nomine Patris, et Filii et Spiritui Sancto. Jesús, de: Bethlehem ha resucitado! hallelujh!
Cruz de San Benito. Santa Cruz sea mi luz, y nunca es el dragón, será mi duce. Vuelve a Satanás fuera bestia 322 Bush fariseos estafa usurero: estafa señoreaje bancario! no convences de cosas vanas. Malí son las cosas que ofreces, beber tu veneno hecho por ti mismo. En el nombre del padre, del hijo y del Espíritu Santo +. en el nombre de Jesús: Amen!
МЫ – КОРОЛЕВСТВО JHWH СВЯТОЙ! Мы в Израиле JHWH Адонай Святой победы!
МЫ – ТЕЛО ХРИСТА! МЫ – АРМИЯ БОГА JHWH!
Мы-армия, что никто не может остановить! У нас есть вера, которая завоевала мир! + In nomine Патрис, et Filii et Spiritui Sancto. Иисус, из: Вифлеем Воскресе! hallelujh!
Крест Святого Бенедикта. Святой Крест быть мой свет и, никогда не дракона, будет мой дуче. Восходит сатана вон зверь 322 Буш фарисеи афера ростовщика: афера банки сеньораж! Вы не убедить меня, напрасно вещей. Мали являются вещи, которые вы предлагаете, пить ваш яд, сделанные самостоятельно. Во имя отца, сына и Святого Духа +. в имя Иисуса: аминь!
ونحن المملكة JHWH المقدسة! أننا هي إسرائيل أدوناي JHWH المقدسة يفوز!
نحن جسد المسيح! ونحن جيش الله JHWH!
ونحن على جيش أن لا أحد يستطيع وقف! ولدينا الإيمان الذي حصل في العالم! + في نومين بطرس، وفلي et سانكتو سبيريتي. يسوع، من: بيت لحم هو ارتفع! هاليلوجه!
الصليب للقديس بندكت. الصليب المقدس يكون الضوء بلدي، وليس ابدأ من التنين، يكون بلدي ديوس. ويعود الشيطان انصرف الوحش 322 بوش الفريسيين احتيال اوسورر: عملية احتيال مصرفية سك! لا يمكنك إقناع لي من الأشياء عبثا. مالي هي الأشياء التي تقدمون، شرب السم أدلى بنفسك. باسم الأب والابن والروح القدس +. في اسم يسوع المسيح: آمون!
==================
SECONDO IL LAVORO AGGIORNATO DEGLI STORICI, Gesù di Betlemme è morto, ed è risorto alla età di 39 anni, circa, ed è nato il 25 Dicembre! Quindi Maria Sua Madre, è andata ad abitare ad Efeso, a motivo della persecuzione violenta e sanguinaria dei Giudei, dove è stata assunta in cielo: "dormitio mariae", senza morire! Maria Immacolata Concezione: è vissuta su questa terra in modo longevo! per noi lei, Theotókos (in greco Θεοτόκος; in latino Deipara o Dei genetrix) è un titolo della Beata Vergine Maria. Letteralmente significa colei che genera Dio, è come se fosse spiritualmente la nonna di tutti i cristificati! Florilegio di Preghiere Citazioni e Canti. Ecco il Messaggio da Medjugorie di oggi 2 novembre 2014 (Mirjana) https://www.facebook.com/groups/107366699388706/
Cari figli, sono con voi con la benedizione di mio Figlio, con voi che mi amate e che cercate di seguirmi. Io desidero essere anche con voi, che non mi accogliete. A tutti voi apro il mio Cuore pieno d'amore e vi benedico con le mie mani materne. Sono una Madre che vi capisce: ho vissuto la vostra vita e ho provato le vostre sofferenze e gioie. Voi, che vivete il dolore, comprendete il mio dolore e la mia sofferenza per quei miei figli che non permettono che la luce di mio Figlio li illumini, per quei miei figli che vivono nelle tenebre. Per questo ho bisogno di voi, di voi che siete stati illuminati dalla luce e che avete compreso la verità. Vi invito ad adorare mio Figlio, affinché la vostra anima cresca e raggiunga una vera spiritualità. Apostoli miei, allora potrete aiutarmi. Aiutare me significa pregare per coloro che non hanno conosciuto l'amore di mio Figlio. Pregando per loro, voi mostrate a mio Figlio che lo amate e lo seguite. Mio Figlio mi ha promesso che il male non vincerà mai, perché qui ci siete voi, anime dei giusti: voi, che cercate di dire le vostre preghiere col cuore; voi, che offrite i vostri dolori e sofferenze a mio Figlio; voi, che comprendete che la vita è soltanto un battito di ciglia; voi, che anelate al Regno dei Cieli. Tutto ciò vi rende miei apostoli e vi conduce al trionfo del mio Cuore. Perciò, figli miei, purificate i vostri cuori ed adorate mio Figlio. Vi ringrazio! Buona domenica. da Maurizio Gandin
Città del Vaticano (AsiaNews) oggi: 2 novembre 2014. Nel giorno in cui la Chiesa e tutto il mondo cristiano commemorano i fedeli defunti, i cattolici sono chiamati in maniera particolare a ricordare quei morti "che nessuno ricorda. Ricordiamo le vittime delle guerre e delle violenze; tanti "piccoli" del mondo schiacciati dalla fame e della miseria. Ricordiamo i fratelli e le sorelle uccisi perché cristiani; e quanti hanno sacrificato la vita per servire gli altri". Lo ha detto papa Francesco nel corso dell'Angelus, recitato in occasione della Solennità dei defunti.
============
VIVA IN DONBASS LIBERO E SOVRANO! FUORI GLI USURAI TRADITORI I PARASSITI BANCHIERI INTERNAZIONALI: DEL SISTEMA MASSONICO: I SATANISTI FARISEI, CHE SONO ATTRIBUITI: LA PROPRIETà DEI POPOLI: ED è QUESTO, IL VERO MOTIVO PER CUI, ISRAELE DEVE MORIRE, PERCHé, SOLTANTO ISRAELE HA IL POTERE DI FERMARE QUESTE BESTIE DI SATANA IL TALMUD!
Kiev cerca di boicottare le elezioni nella Repubblica di Donetsk.
Le autorità ucraine hanno cercato di boicottare le elezioni nella Repubblica Popolare separatista di Donetsk. Lo ha dichiarato l'ufficio stampa del Governo della Repubblica.
In particolare, le truppe ucraine hanno cercato di bloccare le strade della zona di ingresso nel territorio della Repubblica. In tal modo volevano evitare che gli elettori partecipassero al voto. L'ufficio stampa ha anche riferito che sono stati distrutti due gruppi di sabotaggio e di ricognizione del battaglione punitivo ucraino "Dnepr-1". Domenica, nelle Repubbliche di Donetsk e Lugansk si sono svolte le elezioni per il Presidente ed i Deputati del Parlamento.
http://italian.ruvr.ru/news/2014_11_02/Kiev-cerca-di-boicottare-le-elezioni-nella-Repubblica-di-Donetsk-9709/
=================
la abominazione, e TUTTO IL SATANISMO MAOMETTanO, del falso profeta di Apocalisse: la SHARIAH GENOCIDIO ERDOGAN SAUDI ARABIA: IL CALIFFATO INGROPPATO DAI ROTHSCHILD 322 FARISEI 666 talmud agenda: il genocidio di Islaemle l'assassino asino maniaco religioso! .. perché, ALLAHCOGLIONE STA PER USCIRE DALLA STORIA DI QUESTO PIANETA DEFINITIVAMENTE!
BAGHDAD, 2 NOVembre. Sono oltre 200 le persone uccise dall'Isis nella zona di al Anbar, in Iraq, nelle tribù sunnite ostili allo Stato Islamico negli ultimi 10 giorni. Lo rendono noto responsabili e fonti locali.
http://www.ansa.it/sito/notizie/mondo/mediooriente/2014/11/02/isis-200-uccisi-in-iraq-in-10-giorni_83474b3e-9f2a-4f03-a91b-aed6e2fd9715.html
Lorenzo Scarola · Teologico dell'Italia Meridionale
open letter to: Sua Santità Papa Francesco -[[ il male che tu hai fatto alla Chiesa Cattolica? Satana e i farisei satanisti Rothschild? non avrebbero mai potuto farlo! ]] - Sua Santità Benedetto XVI? lui è 10 volte meglio di te, perché, lui a questo articolo mio: si è dimesso, ed ha lasciato a te: questa patata bollente! [[ IPOCRITA: TU CERCHI DI SALVARE LA PECORELLA GENDER, E POI, tu PERDI IL PASTORE, con un cinismo criminale! ]] CAINO, DOVE è TUO FRATELLO DON MAKS SUARD, che si è suicidato per colpa tua? Perché, voi siete la apostasia del crimine di MAGGIORASCATO DI 1000 ANNI FA? voi avete perso, dal Concilio Vaticano II, 30.000 preti, e avete distrutto vocazioni sacerdotati per 3.000.000 di persone! IL CLERICALISMO è TRADIMENTO DEL VANGELO, COME ha detto a Nomadelfia, don Zeno Saltini. [[ il male che tu hai fatto alla Chiesa Cattolica? Satana e i farisei satanisti Rothschild? non avrebbero mai potuto farlo! ]] VERGOGNATI CRIMINALE!
======================
    Gian Carlo · Top Commentator
    e questi sono i risultati della chiusura dei manicomi
    Lorenzo Scarola · Teologico dell'Italia Meridionale
    Gian Carlo https://www.facebook.com/giancarlo.gasperutti [[ io posso querelarti! ED INVECE, TI PUò SUCCEDERE MOLTO MOLTO DI PEGGIO! GIUSTIFICA LE TUE CALUNNIE! ]]
================
Israele: "la restaurazione di un popolo". 2 novembre 2014   NOTIZIE DAL MONDO EVANGELICO    OCCHIO  228. shalomALLA FINE DELL'800, IL GIORNALISTA EBREO, TEODORO BENIAMINO HERZL, fonda il "SIONISMO", un movimento politico-religioso, che aveva come scopo, la rifondazione dello Stato Nazionale Israelita, nella terra della Palestina, divenuta nel tempo, una provincia della Turchia.
Gli albori del '900, vedevano già le prime luci delle colonie ebraiche, con i primi "Kibbuzim"; villaggi agricoli, dove vivevano da 600 a 2.000 persone, in cui ognuno, aveva diritto ad ogni necessità ed esigenza per vivere: di vitto, alloggio, vestiario, ecc., contribuendo solo con il proprio lavoro. Dando a nascere, così, in una terra ancora desertica, le fondamenta della futura Tel-Aviv.
Ma il corso delle relazioni diplomatiche e politiche di HERZL, fu interrotto causa un'immatura morte, lasciando ad altri, il compito di continuare per lo sviluppo, degli eventi poi raggiunti. Dopo la prima guerra mondiale, la Palestina passa sotto le direttive degli inglesi, che rilevarono nella questione palestinese, il presentarsi di non pochi problemi, per la presenza araba sul territorio.
Il dilemma, dell'esistenza ebraica, reduce nei secoli di razzismo etnico-religioso; con espulsioni, ghettizzazione, massacri, e recentemente nell'era nazista, con lo sterminio di 6.000.000 di ebrei, aprì una questione umanitaria, sensibilizzando, il pensiero politico-sociale a livello mondiale. Il che, una commissione d'inchiesta dell'ONU, affrontò il problema ed il 29 novembre 1947, stabilì, che nel territorio palestinese, si fondassero due stati: uno arabo ed uno ebraico.
Sicché il 14 Maggio 1948, sorgeva lo Stato di Israele Indipendente, con appena 650.000 abitanti, che oggi conta circa 7.000.000 di abitanti su di un territorio di appena 20.700 Kmq. ed una diaspora sparsa su tre continenti: in Europa, Asia ed America, di circa 22.000.000 di ebrei.
Il perdono Divino, per questo popolo, si adempiva sotto gli occhi di tutto il mondo. Perché ogni mezzo di notizia, parlò di evento profetico e biblico. Ed anche se, per sensazionalismo giornalistico; verità bibliche e verità profetiche venivano scritte e divulgate fra le nazioni.
– "Prorompete insieme con gridi di gioia, o rovine di Gerusalemme, perché IDDIO, consola il SUO popolo e redime Gerusalemme" (Isaia 52:9)
— "Non temere, perché io sono con te; farò venire la tua progenie dall'Est e ti radunerò dall'Ovest. Dirò al Settentrione 'restituiscili' ed al mezzogiorno 'non trattenerli'. Fa venire i miei figli da lontano e le mie figlie dall'estremità della terra" (Isaia 43:5)
La restaurazione di questo popolo, conduce anche ad una graduale riconciliazione Divina, in quanto gli israeliti: "sono amati per l'elezione dei loro padri" (Romani 11:28), le cui radici mostrano fondamenta di fede in Dio attraverso, Abramo, uomo eletto da DIO a capostipite di questa nazione. Il patriarca, infatti, rendendo stabile e genuina la propria fede, attraverso una condotta costante di relazione con DIO, rivela un ubbidienza incrollabile, lungo il cammino dell'attesa e del tempo.
Ogni discendente di Abramo, quindi, eredita un punto di riferimento ben preciso: 'La Fede verso DIO!' Iniziando non da una condizione di cercare DIO, ma da una condizione di conoscere DIO; in quanto Abramo, ne ha già tracciato il percorso. Questa relazione di Abramo, quindi si trasferisce alla generazione che ne segue, divenendo il popolo eletto da DIO. Purtroppo, poi, il rifiuto alla Grazia Divina, provoca un'interruzione. Di conseguenza, l'autorità di DIO, passò, gradatamente al popolo gentile, ovvero: popoli pagani che si ravvidero all'Evangelo della Grazia. " Perciò IO vi dico, che il Regno dei Cieli, vi sarà tolto e sarà dato ad una gente, che ne faccia i frutti" (Marco 13:18)
Gli Atti degli Apostoli, ci mostrano questo cammino, con Pietro,  che predicò per primo ai gentili (Atti 10:19), e con Paolo, che fu definito l'apostolo delle genti (Rom. 11:13). Nel corso dei secoli, dunque, vediamo che il fondamento della fede degli Apostoli, che erano di origine israelita, passa a divenire il fondamento di fede della Chiesa, le cui origini cominciano ad essere di popoli gentili. Lasciando del tutto estraneo Israele, dal disegno di DIO, per la salvezza dell'umanità.
In questo secolo, il rilevamento del popolo d'Israele, che torna ad essere nazione, segna un periodo di straordinaria importanza, storico-profetica, in vista dei prossimi nuovi eventi, che dovranno susseguirsi. DIO attraverso il profeta (Amos 9:11), fa una toccante PROMESSA: "In quel giorno, IO rialzerò la capanna di Davide che è caduta, ne riparerò le rotture, ne rileverò le rovine, la ricostruirò come ai tempi antichi". Davide, uomo secondo il cuore di DIO (I Sam. 13:14), malgrado i suoi gravi peccati, ottenne il perdono per il suo reale pentimento. Il peccato di Israele è stato anch'esso grave; e DIO, identifica questo popolo, al perdono di Davide, volendo ristabilire del tutto Israele.
La promessa di DIO, ora, comincia a prendere atto, formandosi attraverso la realtà: "Sorgi, risplendi, poiché la tua luce è giunta, e la gloria dell'Eterno si è levata su di te! Poiché ecco, le tenebre coprono la terra e una fitta oscurità avvolge i popoli, ma su di te si leva l'Eterno e la Sua gloria appare su di te. Le nazioni cammineranno alla tua luce" (Isaia 60 1- 4). Questa profezia, enfatizza un Israele restaurato come nazione, ma soprattutto, nel rapporto spirituale con DIO; facendo si, che Israele, ritorni all'autorità Divina, per divenire luce alle nazioni.
La Chiesa che ancora detiene questa autorità Divina, con l'evento del "Rapimento in cielo", trasferirà questo ruolo, nuovamente al popolo d'Israele, riprendendo il posto che gli apostoli (uomini israeliti) avevano ricevuto da CRISTO. " Poiché, se tu  (questo è rivolto a noi) sei stato tagliato dall'ulivo per sua natura selvatico, e sei stato contro natura innestato nell'ulivo domestico, quanto più essi (questo è rivolto agli israeliti) che son dei rami naturali, saranno innestati nel loro proprio ulivo? Perché fratelli, non voglio che ignoriate questo mistero, affinché non siate presuntuosi; che cioè, un induramento parziale s'è prodotto in Israele, finché sia entrata la pienezza dei gentili; e così tutto Israele sarà salvato." (Romani 11:24-27)
Davide Dilettoso – Notizievangeliche.com
http://www.notizievangeliche.com/israele-la-restaurazione-di-un-popolo/
=================
How the Devil Uses Halloween to Attack Your Children. 31 ottobre 2014   EVANGELICAL NEWS - WORLD    OCCHIO  296. halloween maskDo demons really want to harm my child? The answer is yes. Demons really do want to harm our children and they may use ghosts and goblins to gain access. The greatest danger to children comes from an unseen force. It is Satan and his army of darkness. This evil spiritual army is obsessed with and completely focused on keeping as many men, women and children eternally separated from the love of God and the saving grace of Jesus. We must not assume that our children are not a threat to darkness. The enemy's purpose is to grip and blind every generation, establishing strongholds in the lives of our children from a very young age.
God created mankind because He has a Father's heart and He wanted children to love. Just as earthly fathers and mothers long to have children born out of loving relationship, our heavenly Father also yearns for relationship with us, His children. Therefore, from the time we are conceived, through birth and throughout our lives, the enemy will set up traps, snares, and schemes in order to keep us bound to lies of darkness and paralyzed from reaching our fullest kingdom potential.
He is a predator looking to kill, steal, and destroy all that God wants to release in our lives.
We would all agree that at our time in history darkness is alive and well. I do not say this to generate fear. Nor do I believe that Satan is as powerful as our Lord—absolutely not. But we live in a dark time in history, and the following statistics from the Teen Mania website prove that this is the case. This generation is in great need of the truth.
• Ninety-one percent say there is no absolute truth.
• Seventy-five percent of teens in America believe the central message of the Bible is, "God helps those who help themselves."
• Fifty-three percent believe Jesus committed sin (40 percent of born-again teens believe Jesus committed sin).
This younger generation is seeking. They are going to see, experience, and be a part of the most strategic and intense times in the history of the Christian church. They are going to witness firsthand amazing events unfold in our world and miraculous signs and wonders that even the prophets of the Bible wrote about. But there is a battle of darkness raging to keep them out of the light and in deception.
I love what Paul wrote to his spiritual son Timothy in 1 Timothy 6:11–14, 20, as he obviously knew the dangers that his spiritual son would face and instructed him on how to rise above the traps of the world and the enemy.
Paul exhorts Timothy to flee evil, including all the temptations of money and all the evils associated with it, to pursue righteousness and fight the good fight of faith. Reading these verses causes me to ponder.
Our children, or those raised in the church, are normally taught to flee evil and to follow after righteousness. But I question how well we have done fighting on behalf of our youth and teaching them how to fight the good fight of faith.
The Greek word for fight in this scripture is agonizimai. It means "to enter a contest, to contend with adversaries, struggles and dangers."
Contend means "to struggle in opposition"; "to wrestle, grapple, battle, fight, compete, argue, wrangle, hold and claim." Isn't this what we do in battles with our adversary? We wrestle in battle to fight the competition and struggle against all the arguments of darkness, disputing their hold and taking hold and claiming our freedom and inheritance in the kingdom of God.
Paul understood this. He told Timothy to keep the deposit entrusted to him. Friends, it is our responsibility to guard and keep what God has entrusted to us. We have to step into the knowledge of how to guard and keep not only for our personal lives but also for the lives of our children.
Rebecca Greenwood is the founder and president of Christian Harvest International and the author of Let Our Children Go, which this article was excerpted.
Fonte
http://www.charismanews.com/opinion/41392-how-the-devil-uses-halloween-to-attack-your-children
=============================
http://www.endtime.com/endtime-magazine-articles/miraculous-deliverance-homosexuality/
Liberato dall'omosessualità. 2 novembre 2014   TESTIMONIANZE    OCCHIO  692. PD-0001Non sono nato omosessuale, sebbene lo stile di vita, che ho vissuto per la maggior parte della mia vita, mi ha portato a credere di esserlo. Non vi è alcuna prova scientifica che una persona nasce omosessuale, né vi è alcuna prova di un gene gay. Tuttavia, c'è un piccolo gruppo di individui che vorrebbero farci credere che questo è vero in modo che lo stile di vita omosessuale appaia accettabile, quando non lo è. Si tratta di uno spirito maligno che sta investendo la nostra nazione. Infatti, lo spirito di omosessualità ha attaccato e si è attaccato a me quando ero troppo giovane per per poterlo fare andare via da me.Ora, non posso incolpare nessuno,  per questo. Ma io odio quel demone per quello che mi ha fatto e dove mi ha portato, per tutto il tempo che ha riso di me della mia miseria. Per fortuna, Dio ha avuto pietà della mia anima!
Da bambino, ho visto diversi tipi di abusi, da entrambe le parti della mia famiglia, che comprendevano l'adulterio, il divorzio, l'alcolismo, la dipendenza e l'abuso sia fisico che mentale. Inoltre, mi sono state presentate un paio di persone nella mia famiglia che erano omosessuali, insieme a coloro che si stavano "divertendo" con loro. Di conseguenza, con questi eventi in mente, questo è dove comincerò la mia testimonianza.
La mia innocenza è stata rubata in età molto giovane, quando sono stato molestato per una stagione durante la mia prima cotta per una ragazza, in quarta elementare. Ho poi avuto la mia prima (e attuale) ragazza  in seconda media ed ebbi lo stesso stesso tipo di relazioni per tutto il percorso fino al liceo. I miei genitori sapevano del mio stile di vita e, anche se non hanno mai condannato, mi hanno amato perché ero il loro bambino. Mi ricordo di aver sentito i miei genitori pregare per me, ma ero ribelle e non mi importava. A diciannove anni, ho deciso che questa era la mia vita e andai completamente lontano da Dio. Volevo il controllo totale della mia vita, che comprendeva più amici, soldi, sesso e alcool.
Ho iniziato il club hopping e poi mi sono rivolto a grossi party gay in casa mia. L'alcol mi ha fatto dimenticare tutto quello che stavo facendo, e mi è piaciuto. Tutto attraverso i miei anni 20 che stavo cercando, ossessionantemente, volevo qualcosa. C'era un vuoto nella mia vita che non riuscivo a colmare, ma certamente lo stavo cercando. A metà dei miei anni '30, ho finalmente incontrato la persona con la quale voglio passare il resto della mia vita. Le ho dato un anello e le ho detto queste parole: "Io non ti lascerò per un'altra donna, ma io un giorno per Dio." Il nostro rapporto è durato quasi 7 anni.
Alla fine dei miei anni '30, sono diventato una sorta di "leader", se si vuole, nella comunità gay. Ho fatto molte conoscenze. Il mio nome d'arte, come un re di successo, era molto popolare. Mi sono "dato" in molti club e città diverse per mesi alla volta.Sono diventato più coinvolto nella comunità gay eseguendo performance ai fini dei benefici per l'AIDS e la raccolta di fondi per quelli colpiti da questa malattia terribile. Tutti sapevano chi erano "Thumper" e "Dreyton" (la nostra nomea d'arte), ma nessuno sapeva chi fossi come individuo, neanche io mi conoscevo. Alcune persone volevano essere come me, altri volevano i miei soldi o per "inserirsi nel mio circuito," ma in realtà la maggior parte mi odiavano.
Anche se ho avuto amici che mi ha messo su un "piedistallo", sono diventato emotivamente danneggiato e fisicamente drenato a questo punto della mia vita. Odiavo chi ero e come avevo trattato le persone. Pensavo da "Re", ma dentro ero morto. Dove ero rimasto? Chi ero diventato? Non riuscivo a sentire, la cura o anche l'amore, ma soprattutto attraverso tutto questo non riuscivo a sentire Dio. La mia vita era un naufragio. Ho finito per danneggiare la mia famiglia, il mio compagno, i miei amici e, soprattutto, Dio. La mia vita era diventata una bugia. Avevo saltato da un rapporto all'altro in cerca di sesso, l'amore, l'accettazione, il controllo, e la droga. Ho fatto male a molte persone con i miei desideri sessuali. Sarei diventato così consumato dalla gelosia che volevo il controllo e lo chiedevo. Sono diventato furioso e, a volte ho agito come un mostro arrabbiato, sferzante e molto violento.
Anche se ho avuto amici che mi ha messo su un "piedistallo", sono diventato emotivamente danneggiato e fisicamente drenato a questo punto della mia vita. Odiavo chi ero e come avevo trattato le persone. Pensavo da "Re", ma dentro ero morto. Dove ero rimasto? Chi ero diventato? Non riuscivo a sentire, la cura o anche l'amore, ma soprattutto attraverso tutto questo non riuscivo a sentire Dio. La mia vita era un naufragio. Ho finito per danneggiare la mia famiglia, il mio compagno, i miei amici e, soprattutto, Dio. La mia vita era diventata una bugia. Avevo saltato da un rapporto all'altro in cerca di sesso, l'amore, l'accettazione, il controllo, e la droga. Ho fatto male a molte persone con i miei desideri sessuali. Sarei diventato così consumato dalla gelosia che volevo il controllo e lo chiedevo. Sono diventato furioso e, a volte ho agito come un mostro arrabbiato, sferzante e molto violento.
Sono scappato dall'Indiana e da quella vita e mi sono trasferito 1.900 miglia lontano a Temple, Texas. Non conoscevo nessuno e nessuno mi conosceva. Il destino ha voluto che, ho affittato una casa da una piccola vecchia donna pentecostale e che mi ha invitato in chiesa con lei il giorno successivo. E 'qui che ho incontrato faccia a faccia per la prima volta Dio. Quando ho provato a pregare, io non lo riuscivo a sentire. Mi spaventava pensare che forse mi ero spinto troppo lontano da Lui e che non c'era modo per me di sentire la Sua presenza. Ma ho continuato a cercarlo e dopo 3 ore piene di preghiera e di pianto, lui è venuto e mi ha salvato. Attraverso la Sua grazia e misericordia, sono rinato e non sono stato più lo stesso!
Penso che sia importante per tutti sapere che non si può essere omosessuali e nascere di nuovo allo stesso tempo. Ero così accecato dal peccato e fame di Dio che mi aveva letteralmente ceduto la mia vita prima di rendermi conto di quelo che avevo. Ho chiesto a Dio il Suo perdono e Lui ha rotto le catene che mi legavano. Mi ha perdonato dei miei peccati e mi ha completamente liberato da quel terribile stile di vita. Persone che erano miei "amici" non sanno più cosa dire, o come agire in mia presenza, così non li ho più intorno. Posso onestamente dire che Dio cambia desideri omosessuali e stili di vita nelle relazioni naturali Egli ci ha creati per avere, secondo la Bibbia.
Penso che sia importante per tutti sapere che non si può essere omosessuali e nascere di nuovo allo stesso tempo. Ero così accecato dal peccato e fame di Dio che mi aveva letteralmente ceduto la mia vita prima di rendermi conto di quelo che avevo. Ho chiesto a Dio il Suo perdono e Lui ha rotto le catene che mi legavano. Mi ha perdonato dei miei peccati e mi ha completamente liberato da quel terribile stile di vita. Persone che erano miei "amici" non sanno più cosa dire, o come agire in mia presenza, così non li ho più intorno. Posso onestamente dire che Dio cambia desideri omosessuali e stili di vita nelle relazioni naturali Egli ci ha creati per avere, secondo la Bibbia.
Io ho avuto fame per la presenza di Dio nella mia vita, e il voler essere lontano da quella tentazione mi ha permesso di sentire finalmente l'appello di Dio. Non avevo intenzione di fermarmi fino a che Egli non mi avesse liberato completamente e l'ha fatto! Non ho alcun desiderio di vivere in uno stile di vita omosessuale. Dio mi ha dato la libertà dalla schiavitù dei peccati che incatenati mani e piedi. Sono libero di ballare per lui, a gridare per Lui, di correre per lui. Dal momento che passare la mia vita a Gesù, mi sono anche state consegnate dal fumo per oltre 30 anni, ha ricevuto la liberazione da alcol, il dolore dei miei abusatori e una vita di oscurità e l'omosessualità.
Io ho avuto fame per la presenza di Dio nella mia vita, e il voler essere lontano da quella tentazione mi ha permesso di sentire finalmente l'appello di Dio. Non avevo intenzione di fermarmi fino a che Egli non mi avesse liberato completamente e l'ha fatto! Non ho alcun desiderio di vivere in uno stile di vita omosessuale. Dio mi ha dato la libertà dalla schiavitù dei peccati che incatenati mani e piedi. Sono libero di ballare per lui, a gridare per Lui, di correre per lui. Dal momento che passare la mia vita a Gesù, mi sono anche state consegnate dal fumo per oltre 30 anni, ha ricevuto la liberazione da alcol, il dolore dei miei abusatori e una vita di oscurità e l'omosessualità.
Tratto da END TIMES MINISTRIES. Trad. Gabriele Paolini – Notizievangeliche.com
http://www.notizievangeliche.com/liberato-dallomosessualita/
October 28, 2014. Miraculous Deliverance from Homosexuality. The Personal Testimony of Erica Pike
PD_0001I was NOT born homosexual, although the lifestyle, which I lived for most of my life, led me to believe that I was. There is no scientific evidence that a person is born gay, nor is there any proof of a gay gene. However, there is a small group of individuals that would like to make us believe that this is true so that the homosexual lifestyle appears acceptable, when it's not. It is an evil spirit that is sweeping our nation. In fact, the spirit of homosexuality attacked and attached itself to me when I was too young to have fought it off. Now, I cannot blame anyone in particular for that. But I hate that demon for what it made me and where it took me, all the while laughing at me in my misery. Thankfully, God had mercy on my soul!
The Beginning.
As a child, I saw several different kinds of abuse, on both sides of my family, which included adultery, divorce, alcoholism, addiction and both physical and mental abuse. Furthermore, I was exposed to a couple of individuals in my family who were homosexual, along with those who were dabbling with it. Consequently, with these events in mind, this is where I will begin my testimony.
My innocence was stolen at a very young age, when I was molested for a season during my first girl crush, in the fourth grade. I then had my first actual girlfriend in seventh grade and was in the same type of relationships all the way through high school. My parents knew about my lifestyle and, although they never condoned it, they loved me because I was their child. I remember hearing my parents praying for me, but I was rebellious and didn't care. At nineteen years old, I decided that this was the life for me and walked completely away from God. I wanted total control of my life, which included more friends, money, sex and alcohol.
I began club hopping and then moved the huge parties into my home. Alcohol made me forget everything I was doing, and I liked it. All through my 20's I was searching, obsessing, wanting something. There was a void in my life that I couldn't fill, but I sure was trying. In my mid-30's, I finally met the person I was to spend the rest of my life with. I gave her a ring and told her these words, "I will never leave you for another woman, but I may someday for God." Our relationship lasted almost 7 years.
In my late 30's, I became sort of a "leader", if you will, in the gay community. I made many acquaintances. My stage name, as a successful drag king, was very popular. I performed in many different clubs and cities for months at a time. I became further involved in the gay community by performing for AIDS benefits and raising money for those stricken with that horrible disease. Everyone knew who "Thumper" and "Dreyton" (our stage personalities) were, but no one really knew who I was as an individual, not even me. Some people wanted to be like me, others wanted my money or to "fit into my circuit," but in reality most hated me.
Even though I had friends that placed me on a "pedestal", I became emotionally damaged and physically drained at this point in my life. I hated who I was and how I treated people. I thought I was "King", but on the inside I was dead. Where was I? Who had I become? I couldn't feel, care or even love, but mostly through all of this I couldn't hear God. My life was a wreck. I ended up hurting my family, my partner, my friends and most importantly, God. My life had become a lie. I had jumped from one relationship to another in search of sex, love, acceptance, control, and drugs. I hurt many people with my sexual desires. I would become so consumed with jealousy that I would want control and demanded it. I would become enraged and at times acted like an angry monster, lashing out and very abusive.
At one point, when I realized that I was so full of pride, anger, jealousy, hate and addiction, I asked myself, "How did I get here?" I knew in my mind that I had turned my back on God, that's how! Where I walked, He followed. He kept calling and never left my side. He kept me safe in His arms, He kept stretching out His hand, but I wouldn't reach out. All of those times that I felt His call, I was being lied to by the enemy of my soul. He kept saying, "You couldn't endure the embarrassment, which would come from your friends, if they knew who you really wanted and needed to be." That turmoil inside of me just wouldn't end until I had had enough and decided to make a change.
I ran away from Indiana and that life and moved nineteen hundred miles to Temple, Texas. I didn't know anyone and no one knew me. As fate would have it, I rented a small house from a little old Pentecostal woman and invited myself to church with her the next day. That is where I ran face-first into God. When I tried to pray, I couldn't feel Him. It scared me to think that I may have gone too far from Him and that there was no way for me to feel His presence. But I kept seeking Him and after 3 full hours of prayer and weeping, He came and rescued me. Through His grace and mercy, I was Born Again and haven't been the same since!
I think it is important for everyone to know that you can't be homosexual and be born again at the same time. I was so blinded by sin and hungry for God that I had literally surrendered my life before I realized I had. I asked God for His forgiveness and He broke the chains that bound me. He forgave me of my sins and completely delivered me from that awful lifestyle. People I used to be "friends" with no longer know what to say, or how to act in my presence, so they just… don't come around. I can honestly say that God does change homosexual desires and lifestyles into the natural relationships He created us to have, according to the Bible.
God delivered me, and He WILL deliver you too! God wrapped His loving arms around me just when I thought all was lost. When He died on the cross for me, He died on the cross for you too. He created me in His image and to prosper, not to suffer a lifestyle full of pain and suffering. Please, if you are living this lifestyle, don't tell me you haven't or aren't experiencing pain or suffering, because that is a lie.
I was hungry for the presence God in my life, and being away from that temptation allowed me to finally hear God's plea. I wasn't going to stop until He delivered me completely and He did! I have no desire to live in a homosexual lifestyle. God has given me freedom from the bondage of sins that shackled my hands and feet. I am free to dance for Him, to shout for Him, to run for Him. Since turning my life over to Jesus, I have also been delivered from smoking for over 30 years, received deliverance from alcohol, the hurt of my abusers and a life of darkness and homosexuality.
It is a great and wonderful feeling to know that God has already prepared the path that I walk in each and every day. I love Him more than I ever have in this life. My relationship continues to grow each day. I can't imagine ever living my life any other way.
erica2_DanIf you are suffering from or have a loved one whom is living a homosexual lifestyle, don't give up or give in. People all over this country prayed daily for me, for years. He can and will deliver them or you! Be faithful to Him through prayer, fasting, church and His Word. I know that God gave me grace and mercy and He will give it to you too. Why don't you let Him today?
========================
Are You "That Prophet"?
By Vince, Endtime Staffer on October 14, 2014 18 Comments
Was Jesus the Prophet Spoken of in the Old Testament?
Are You That ProphetMoses towers above all others in influence during the Old Testament era. It was through Moses that God gave the world the Ten Commandments. Those Ten Commandments became the backbone of the American legal system and have influenced legal structures throughout the world.
However, Moses understood that laws could not supply the answers to the problems of mankind. He understood that a law in the hands of one judge would be interpreted to mean one thing while the very same law would be interpreted in a dramatically different way by a different judge.
Because Moses understood the inability of laws to bring mankind into the ways of truth, he spoke of a prophet that would someday be raised up to embody truth to the world. Moses spoke of this prophet in Deuteronomy 18:15, "The LORD thy God will raise up unto thee a Prophet from the midst of thee, of thy brethren, like unto me; unto him ye shall hearken." From that day forward, the people of Israel began to long for the appearance of "That Prophet" spoken of by Moses.
When John the Baptist burst upon the scene in Israel preaching his powerful message of repentance, the priests and the Levites asked him in John chapter 1: Are you the Christ? "No." Are you Elijah who Malachi said must come? "No."
Then they asked John the ultimate question: Are you "That Prophet"? Fourteen hundred years after Moses prophesied about the special prophet that would come, the religious leaders were still anxiously awaiting his appearance. Again, John's answer was "no".
Then came Jesus. He opened the blinded eyes. He unstopped the deaf ears. He fed five thousand men with five loaves and two fish. After seeing this miracle, the men said, "This is of a truth that prophet that should come into the world." (John 6:14) After fourteen hundred years of expectation, they were convinced they had found "That Prophet" that would bring the world the light.
When Philip found Jesus, he went to his friend Nathanael saying, "We have found him, of whom Moses in the law, and the prophets, did write, Jesus of Nazareth, the son of Joseph." (John 1:45)
The Apostle Peter declared Jesus to be "That Prophet" in Acts 3:22-23, "For Moses truly said unto the fathers, A prophet shall the Lord your God raise up unto you of your brethren, like unto me; him shall ye hear in all things whatsoever he shall say unto you. And it shall come to pass, that every soul, which will not hear that prophet, shall be destroyed from among the people."
In the next chapter, Peter boldly declared of Jesus, "Neither is there salvation in any other: for there is none other name under heaven given among men, whereby we must be saved." (Acts 4:12)
John summarized the entire issue in one statement: "For the law was given by Moses, but grace and truth came by Jesus Christ". (John 1:17)
Jesus was "That Prophet" promised to give light and truth to the human race. No wonder Jesus said, "I am the way, the truth, and the life." (John 14:6)
Yes, Jesus is "That Prophet" of which Moses spoke! Are we listening to Him? Are we obeying Him? Are we walking in His footsteps?
By Irvin Baxter
Categories : Endtime Magazine Articles
Tags : Acts, Deuteronomy, John
Events of the Final Seven Years
Events of the Final Seven Years
By khuntley on August 30, 2014 66 Comments
Events of the Final Seven Years – A Timeline
Events of the Final Seven Years
Close your eyes and imagine that you are back in World War II. As your platoon marches across foreign soil toward the next exchange, you encounter a minefield. The enemy is encamped all around and your destination is just on the other side. The only option is straight ahead.
Immediately, the lieutenant yells the command, "Take out your blindfolds and put them on. We have a minefield to cross!" It doesn't seem right, does it? Nobody in his right mind would cross a minefield blindfolded! Yet, this is exactly what it would be like to live through the next few years with little or no knowledge of end time events.
Thankfully, this doesn't have to be the case. The Bible has provided us with an accurate timeline and explicit instructions to guide us through the dangerous events that lie just ahead.
By Dave Robbins
A Seven-Year Timeline
The Bible foretells a final seven-year period that will immediately precede the Battle of Armageddon and the Second Coming of Jesus to the earth. It also describes the specific event that will mark the beginning of this Final Seven Years. That's the reason we call this prophesied event "the prophecy with a date on it." All we have to do is watch for the initial event that marks the beginning of the timeline to then know that only seven years remain until the culmination.
It is of utmost importance that each of us understands this final seven-year timeline of events, for our generation will undoubtedly live during the fulfillment of these prophecies.
In order to understand what lies ahead, we must remove those imaginary blindfolds by learning what the Bible prophesies about the events that will take place along the final seven-year timeline.
Middle East Peace Treaty Marks "The Beginning"
Daniel 9:27 prophesies that the Antichrist will confirm a covenant with many for a final seven-year period. This accord will be a confirmation of God's covenant with Abraham that Israel would always have a homeland in the Promised Land (Genesis 15:18).
The fulfillment of this prophecy will be the signing of a peace agreement between Israel and the Palestinians. The prophesied agreement must do three things: 1) Establish a Palestinian state in Judea (the West Bank). 2) Allow the Jewish settlers presently living in Judea to remain in their homes, living as a Jewish minority in the new Palestinian state. 3) Place the Temple Mount under an internationally supervised sharing arrangement allowing both Jews and Muslims to worship there.
When you see the prophesied peace agreement, know assuredly that the Final Seven Years to the Battle of Armageddon and the Second Coming of Jesus Christ have begun!
The Sixth Trumpet War
At this juncture, it must be noted that a war is coming that will emanate from the Middle East region and result in the killing of one-third of the world's population. This war is called the Sixth Trumpet War because it will occur at the sounding of the Sixth Trumpet as described in Revelation 9:13-18. This war will take place just before, or shortly after, the peace agreement is signed. The Bible does tell us that it must take place, at the latest, before the final three and one-half years begins. It could conceivably happen at any time now.
In the aftermath of the Sixth Trumpet War, in which 2.3 billion human beings will have died, the cry for a global organization that can prevent war will be deafening. The International Community will adopt a world-governing entity to eliminate the possibility of a global war ever taking place again. The nations of the world will surrender their sovereignty to the new world government so that it can eliminate war completely.
This world government will be the culmination of years of planning that have already been in progress. For several years it had been generally believed that there were two major causes for war on earth–conflicts between nations and conflicts between religions. The solution was simple in the minds of the global leaders: (1) Do away with the nation-states and force everyone on earth to pledge allegiance to one single, ultimate political authority–a world government. (2) Abolish the doctrinal differences between all religious organizations and coerce church leaders to sign declarations of unity with a single, all-inclusive religious authority–a world religion.
The Bible predicts that these two entities will be governed by a duo of the most deceitful, demonic humans that have ever lived.
To begin with, a leader will arise from Europe (Daniel 7:8) that will have aided in the negotiations for the prophesied peace agreement. He will be a great orator and administrator, but with an ulterior motive in mind–a wolf in sheep's clothing, if you will. He will eventually seize the reigns of influence and be the most powerful politician in Europe. From this powerbase, he will maneuver himself into control of the emerging world government.
At the beginning of his administration, this ascending world leader will be viewed, by many, as the next great peacemaker. But to those who know their Bibles, he will shortly be recognized as the Antichrist!
Simultaneous with the emergence of the prophesied world government will be the birth of a global religious system. Interfaithism, as it is already being called, will be a union of Catholicism and Protestantism under the leadership of the pope. This religious union will be founded on the belief that Jews, Muslims and Christians all worship the same God while calling him by different names. Interfaithism will attempt to embrace all the religions of the world. Scripture is clear that this religious union will be led by the pope. Whoever is pope, at the time of the Antichrist, will fill the prophesied role of the False Prophet. Even Roman Catholics believe there is an evil pope coming.
By the mid-way point of the final seven years, the world government, led by the Antichrist and the world religion (Revelation 13:11-14 and chapters 17 through 18), headed by the False Prophet, will have control over the majority of the world's population.
First Three and One-Half Years
When the final seven years begins, Revelation 11:1-2 states that the Temple Mount in Jerusalem will be placed under a sharing arrangement between Jews and Muslims. The Jewish people will be allowed to build their Third Temple (2 Thessalonians 2:4 and Revelation 11:1-2) on the Temple Mount. When the temple is completed, animal sacrifices will be resumed (Daniel 9:27), just as was done in Old Testament times.
The offering of animal sacrifices in the temple will quickly escalate into a world crisis. The animal rights activists will demand that the Antichrist stop this slaughter of animals. This dispute, over the animal sacrifices, will quickly lead to an event the Bible calls the Abomination of Desolation.
Abomination of Desolation at the Midway Point
Once we reach the middle of this final seven-year period, prophetic fulfillments will rapidly increase with many events happening almost simultaneously.
The first of these events will be the stopping of the sacrifices at the Abomination of Desolation. Daniel 11:31 foretells this event, "And arms shall stand on his part, and they (the Antichrist and his partners) shall pollute the sanctuary of strength, and shall take away the daily sacrifice, and they shall place the abomination that maketh desolate."
It appears that stopping the sacrifices and the Abomination of Desolation will occur at the same time. Apparently, the Antichrist will explain that the sacrifices are no longer needed because he is the Messiah and God. 2 Thessalonians 2:4 states that he will sit in the temple of God while claiming to be God. In this passage, the Apostle Paul described this event as the "revealing" of the man of sin (the Antichrist).
It should also be mentioned that whoever is pope, at the time of the Abomination of Desolation, will assume his role as the False Prophet. He will be the leader of the world religious system and will perform miracles before the people of the world (Revelation 13:13-14). Through these miracles, he will influence the world to pledge its allegiance to the Antichrist.
The Great Tribulation Begins
Simultaneous with the Abomination of Desolation, there will be a war in Heaven (Daniel 12:1 and Revelation 12:7-10). Michael and his angels defeat Satan and his angels, confining them to the earth. Revelation 12:12 says, "…Woe to the inhabiters of the earth and of the sea! for the devil is come down unto you, having great wrath, because he knoweth that he hath but a short time." This is the beginning of the three and one-half years of tribulation when Satan will persecute Israel and the true church of Jesus Christ. This is the same tribulation period that Jesus spoke of in Matthew 24:15-21. Once the Abomination of Desolation occurs, Jesus warned the Jews living in Judea (the West Bank) to flee into the mountains, "…For then shall be great tribulation, such as was not since the beginning of the world to this time, no, nor ever shall be."
In the midst of all this chaos, God will send his two witnesses (Revelation 11:3) to begin their ministries, which will last the next twelve hundred and sixty days (three and one-half years).
Last Three and One-Half Years?
During the last half of the final seven years, many events will occur, setting the stage for the Battle of Armageddon and the Second Coming of Jesus Christ.
It is at this time that the Antichrist and the False Prophet will fully implement the economic system, known as the Mark of the Beast (Revelation 13:16-18). Economic control will be used to force the citizens of the world to comply with the dictates of the one-world government and the one-world religion. The plan will be to give everyone on earth his own unique identification number that will be necessary to function in society. If any individual does not submit, obey and pledge allegiance to the Antichrist and his supreme authority, that person's number will be invalidated. He will not be permitted to hold a job or to participate in the global economy.
All the while, God's two witnesses (Revelation 11:3-12) will be prophesying, performing miracles and smiting the earth with plagues. However, at the end of their ministries, the Antichrist and his world governing system will kill them. Their bodies will lie in the streets of Jerusalem for three and one-half days, while the international media broadcasts the entire incident to the world. After the three and one-half days are finished, the Lord will raise them from the dead and call them up to Heaven, while the whole world watches in amazement.
The End of the Final Seven Years
At the end of this seven-year period, two of the most recognizable prophecies in the Bible will take place – the Battle of Armageddon and the Second Coming of Jesus Christ. Quite similar to Charles Dickens' statement in his book, A Tale of Two Cities, this will be the best of times for some and the worst of times for others.
Surrounding these two prophecies will be quite a number of significant events, all leading to the culmination of this age and the beginning of the one-thousand-year reign of Jesus Christ on earth.
At the very end of the Great Tribulation, the seven vials (plagues) of the Wrath of God will be poured out (Revelation 16:1-21). The first vial is poured out on those who have received the Mark of the Beast during the tribulation period. When the sixth vial is poured out, the Great River Euphrates will be dried up in preparation for the Kings of the East to make their way down toward Israel for the Battle of Armageddon.
Once the Sixth Vial is poured out, Revelation 16:15 gives a last minute warning to the inhabitants of the earth, "Behold, I come as a thief. Blessed is he that watcheth, and keepeth his garments, lest he walk naked, and they see his shame."
Then, in verse 16, the prophecy ominously says, "And he gathered them together into a place called in the Hebrew tongue Armageddon."
Armageddon
The international armies of the UN will invade Israel from the north. The battle will be joined at the Plain of Megiddo in northern Israel. Israel will fight valiantly against the world government armies. However, the Israeli Defense Forces will fall back, slowly but surely, before the superior firepower of the world government.
The conflict will proceed with Israel retreating toward its capital; Jerusalem. After days of exhausting battle, Israel will make her last stand within the walls of Jerusalem. In spite of heroic efforts by the Israeli soldiers, the Jewish people will find themselves facing defeat by the armies of the Antichrist.
It is at this time that the Seventh and Last Trumpet will sound! Jesus Christ will return to gather the elect from the earth (Matthew 24:29-31), have the Marriage Supper of the Lamb and go with His saints to fight on behalf of Israel at the Battle of Armageddon (Revelation 19).
During the Battle of Armageddon, the Seventh Vial will be poured out upon the earth. This will result in great hailstones being rained upon those armies that have come down to fight against Israel at Armageddon.
Zechariah 14:4 tells us that Jesus will place His feet on the Mount of Olives just outside of Jerusalem when He comes to the earth. When this happens, there will be a huge earthquake that splits the Mount of Olives in two, killing seven thousand people in the City of Jerusalem.
When Jesus touches down on the Mount of Olives, all of Israel will rush out to meet Him. When they bow before their Messiah, they will notice the nail scars in His hands and feet. They will realize He is Jesus and will receive Him as their Lord and their God. (Zechariah 12:10 and 13:6). Scripture tells us that all of Israel will be saved at this time (Romans 11:25-26).
Judgments
At the Second Coming of Jesus Christ, He will appear as a loving, merciful savior to those who have obeyed His Word and allowed Him to be the Lord of their lives. But, to those who did not obey His Word and receive Him as Lord, He will return in vengeful flaming fire to execute judgment!
True religion is God's method of saving the world. False religion is the most effective way of leading people away from the truth. That's why God devotes two entire chapters of the Book of Revelation, detailing the horrible judgments that God will pour out upon the False Prophet and his false religious system. The same global earthquake that kills 7,000 in Jerusalem will completely destroy the "City of Seven Hills"–Rome (Revelation 16:19 & 17:9). Describing the destruction of Rome in Revelation 18:8, the scripture states, "Therefore shall her plagues come in one day, death, and mourning, and famine; and she shall be utterly burned with fire: for strong is the Lord God who judgeth her."
It is also at the Battle of Armageddon, when God will tear down the world governing system of the Antichrist. This is the same socialistic, godless entity that will have implemented the Mark of the Beast and caused so many to turn from God towards a humanistic solution to solve the problems of the world. It will be the end of human government on earth, and the ushering in of the Kingdom of God (Daniel 7:9).
Because of their iniquities and deceitfulness, the leader of the world government, the Antichrist, and the head of the global religious system, the False Prophet, will both be cast into the Lake of Fire. Revelation 19:20 records the event, "And the beast was taken, and with him the false prophet that wrought miracles before him, with which he deceived them that had received the Mark of the Beast, and them that worshipped his image. These both were cast alive into a lake of fire burning with brimstone."
Finally, Satan is bound for the next one thousand years, Revelation 20:2, "And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years."
Kingdom of God
At the Battle of Armageddon, the Lord will eliminate all human governments here on earth. He will set up His government, the Kingdom of God, which will reign supreme on earth for the next one thousand years. Revelation 11:15 states, "And the seventh angel sounded; and there were great voices in heaven, saying, The kingdoms of this world are become the kingdoms of our Lord, and of his Christ; and he shall reign for ever and ever." Furthermore, Daniel 2:44 states, "And in the days of these kings shall the God of heaven set up a kingdom, which shall never be destroyed: and the kingdom shall not be left to other people, but it shall break in pieces and consume all these kingdoms, and it shall stand for ever."
It will be perfect peace on earth for the next one thousand years. The saints will rule and reign with the Lord in this kingdom, and it will be governed according to Biblical principles.
How Can You Prepare?
Understanding the prophetic events that will occur over the next several years is only part of the equation. 1 Chronicles 12:32 tells us that, "And of the children of Issachar, which were men that had understanding of the times, to know what Israel ought to do…" It is good to recognize events we will face in the future, but what actions should we take as a result of this knowledge?
Most people focus on the physical aspect of preparation. Commonly asked questions are: (1) What can I invest in to guarantee my security? (2) How much food should I store up? (3) Should I move to a remote area and live off the land?
The problem is, no one knows the complete answers to these questions. We have no idea what the economy will look like after the Sixth Trumpet War. It is impossible to judge the availability of food or the access to shelter, electricity, water, etc. Sure, once we get further into these events, perhaps information like this will be available, but not now.
However, whether it's today or over the next few years, spiritual preparedness is the most important absolute necessity. Matthew 6:31-33 clearly tells us how to prepare, "Therefore take no thought, saying, What shall we eat? or, What shall we drink? or, Wherewithal shall we be clothed?… But seek ye first the kingdom of God, and his righteousness; and all these things shall be added unto you."
The best thing an individual can do to equip themselves for future events, and the Second Coming of Jesus Christ, is to be born again. Jesus told Nicodemus in John 3 that he couldn't see or enter the Kingdom of God unless he was born again of the water and the spirit. To get your free copy of the brochure, "What Do You Mean Born Again?" call 1-800-ENDTIME (363-8463) or visit www.endtime.com.
Are you prepared?
Categories : Endtime Magazine Articles
Tags : 1 Chronicles, abomination of desolation, Armageddon, Daniel, final seven years, Genesis, great tribulation, Matthew, Middle East, Revelation, Sixth Trumpet War, Zechariah
Antichrist in the Spotlight
Antichrist in the Spotlight
By Vince, Endtime Staffer on August 23, 2014 48 Comments
Who is the Antichrist?
Screen Shot 2014-09-23 at 9.22.14 AMA Dallas pastor created a stir when he accused President Obama of "paving the way for the future reign of the Antichrist." A Montana GOP congressional candidate caught the nation's attention, when he referred to former Secretary of State Hillary Clinton as the "Antichrist". A prophecy scholar shocked the scientific community when he announced that Russian President Vladimir Putin is undoubtedly the "third Antichrist" predicted by Nostradamus. Just mention the name of any well-known politician and the Antichrist, in the same breath, and it is sure to generate interest.
By Rick Brinegar
The Man With the Answers
Well-known Bible commentators have popularized the idea that the Antichrist will come onto the world scene as a glib, well-dressed politician with all the answers to the world's problems. Others say that he must be a prominent religious leader or a ruthless military strategist. Whatever his profession, he will be many things to many people, with a message of power, prosperity, peace and brotherhood. With a rock-star-like ascension, he will be received as messianic deliverer by many. He may appear as the Iman Mahdi to some. Others may be convinced that he is Krishna or Maitreya. But to the millions of members of the end time one-world religion, he will be the "Christ".
Alive on Earth Today?
In the last days, according to the Bible, this final "false Christ" will rule over vast portions of the world as he blasphemes God and sets himself up in the Third Temple as God himself. He will ultimately reign over his world government for three and one-half years just prior to the Second Coming of Jesus. The most evil person, of all history, will use every kind of wicked deception to fool those who are on their way to destruction, because they refuse to believe the truth that would save them. The convergence and acceleration of fulfilled end-of-the-age prophecies suggest that he is probably living on earth right now.
How will We Know Him?
The Antichrist, who will claim to be God but will actually lead a rebellion against God, is also known by such Biblical names as the Man of Sin, the Little Horn, the Prince Who is to Come, the Son of Perdition, the Man of Lawlessness and the Beast.
The Bible tells us that the Antichrist will come from the people whose armies destroyed the Second Temple. In other words, his ancestors are descendants of the people who occupied the Roman Empire. He will be arrogant and satanically empowered. He will become the preeminent ruler among ten kings or kingdoms, and he will rule politically, economically and religiously. The Antichrist will confirm a treaty with the people of Israel for a period of seven years. He will go out to do battle and will conquer a sizeable portion of the world's population. He will wage war against Christians and Jews, and will attempt to destroy every religion except his own. Most of the world will fall under the scope of the Antichrist's global domination.
A Shrewd Peacemaker
Daniel 8:25 prophesies concerning the Antichrist: "And through his policy also he shall cause craft to prosper in his hand; and he shall magnify himself in his heart, and by peace shall destroy many…" This passage tells us that the Antichrist will be a skilled peacemaker, but he will use diplomacy to ultimately destroy all those that oppose him. Not all peacemakers are peaceful, and neither can they be trusted.
The Real Deal
Be careful. It is possible to spend too much time trying to identify the one who will be revealed as the Antichrist. The Bible promises a crown of righteousness for those who watch for Jesus' Second Coming, for those who "love His appearing" (2 Timothy 4:8), not for those who are obsessed with watching for His enemy. Currency experts are quick to point out that the best training for identifying counterfeit bills is to become familiar with the genuine article.
Biblically-Credentialed Candidates
Strong types of antichrists have appeared throughout history, such as Hitler, Stalin and Mao Tse-tung. Today, popular culture speculates that the Antichrist could be any one of a variety of well-known personalities, ranging from Hillary Clinton to Al Gore. Here, however, we will consider a few of the more popular candidates who seem likely to have at least some of the Biblical qualifications required to assume the infamous role of the Antichrist. Finally, we will examine one of the public's favorites, although he may not seem to be the most Biblically credentialed contender for the Antichrist title.
King Juan Carlos I, the Best-Dressed
Juan Carlos I and Queen Sofia of Spain met Pope Francis for the first time in April 2014. It was an historic occasion, as it was the first time that two Popes had been declared saints at the same time. The royal couple was later treated to a private audience with the Pontiff and his Secretary of State. King Juan Carlos, who turned age 76 in January, was coronated in 1975 after he was hand-picked by fascist Generalissimo Franco to be his successor. He became king of the tenth nation to join the European Union. According to Daniel 9:27, the Antichrist will "confirm a treaty with many for seven years." Juan Carlos has been directly, or indirectly, involved in the Middle East peace process ever since the Spanish government hosted the 1991 Madrid Conference which brought together Israel, Syria, Jordan, Lebanon and representatives of Palestine.
Born in Rome, Juan Carlos received the Charlemagne Award in 1982, for his contributions to European unification. He was educated by the Jesuits, and holds the title "Protector of the Holy Places in Jerusalem." Israel urged Juan Carlos to take a leading role in Israeli and Palestinian negotiations in 2001. He visited Syria in 2003, and held talks with President Bashar al-Assad in order to improve political dialog between Damascus, Madrid and the European Union. The Syria Times reported that the royal visit played "a significant role in the dialogue between Islam and Christianity." The United States government has welcomed Spanish diplomacy as a link in the globalization process.
Juan Carlos has enacted political reforms and free democratic elections. Also, he was able to keep the Spanish army in check throughout an attempted coup in 1981, as well as survive the rise of the Socialist Party in 1982. Known for his bearing and elegance, Juan Carlos has been called one of the world's best-dressed men by Vanity Fair. We will see whether his charm will translate into the kind of ruthlessness needed to become a global dictator.
Tony Blair, Middle East Peace Envoy, Interfaith Leader
Former United Kingdom Prime Minister Tony Blair struggled to maintain his standing recently, as he was accused of trying to delay the publication of a report on the Iraq War, which could present an incriminating view of his handling of the conflict. Also, Mr. Blair had urged that Britain should set aside its differences with Russia to fight radical Islam. The speech was dismissed as "embarrassingly simple-minded" by some experts, and led some to question how long he can continue as the West's envoy to the Middle East.
In 2009, the same year that the Chilcot Inquiry into the Iraq War was initiated, Mr. Blair had received a prestigious million-dollar Israeli prize for his leadership on the world stage. The Dan David Prize was awarded to him for "his exceptional leadership and steadfast determination in helping to engineer agreements and forge lasting solutions to areas in conflict." Mr. Blair is an envoy of the international Quartet (comprised of the United States, the European Union, the United Nations and Russia) on the Middle East peace process.
Mr. Blair became instrumental in the interfaith movement in 2011 when he established the Tony Blair Faith Foundation to promote interfaith understanding and research on religion and globalization. The Faith Foundation works toward ending religious conflict and extremism, and uniting faith groups in the struggle against poverty and disease. Advisors to the Faith Foundation include Rick Warren, advocates for HIV/AIDS victims and world Baptist, Catholic and Jewish leaders.
In 2012, Mr. Blair urged the European Union to carry out continent-wide elections for a President of Europe. His proposal was viewed as a further hint that he was positioning himself for the job. In the early stages of the implementation of the Lisbon Treaty, which became Europe's first constitution, Mr. Blair was considered to be a front-runner for the newly created post of European Union President. At that time, Mr. Blair sent his former Chief of Staff, Jonathan Powell, to lobby European leaders to make sure that his name was on the short list of contenders for the position. He was promoted as a superior choice for those who wanted "Mr. Europe" to have the global recognition factor and leadership charisma. The future European federation, which he may soon head, is commonly called the "United States of Europe". It is this European "Super State" that is believed to be the progenitor of the Revived Holy Roman Empire, the future kingdom of the Antichrist. (Daniel 2; 8:25)
Prince Charles, "Savior of the World"
BBC News reported in 2002 that a remote town in Brazil called Palmas was to install a giant bronze statue of Prince Charles of Wales. Although the Prince is destined to become Defender of the Faith when he becomes King of England, the inscription on the statue in Brazil honors him as "Savior of the World". As he accepted a scale model of the sculpture, which depicts him with angel-like wings with human bodies at his feet, Prince Charles said that he was "amazed" and "deeply touched". The Daily Mail reported in 2010 that Prince Charles believes that he was placed on earth as a future king for the purpose of saving the world. "I wanted to express something in the outer world that I feel inside…" he said. "We seem to have lost that understanding of the whole of nature and the universe as a living entity."
Tim Cohen, in his book, Antichrist and a Cup of Tea, points out that Prince Charles' lineage places him at the head of the Merovingian Dynasty. Prince Charles' ancestry, according to Mr. Cohen, can be traced back to Israel's King David, Jesus, and Islam's Mohammed, as well as the Tribe of Dan and Satan. His coat of arms, in the British system of Heraldry, reveals, according to Mr. Cohen, a literal depiction of satanic imagery, with Prince Charles' power, throne and authority derived from the "red dragon". The beast on the left-hand side of Prince Charles' coat of arms has the head and mouth of a lion, the body of a leopard, and the feet of a bear. Revelation 13:2 says of the Antichrist, "And the beast which I saw was like unto a leopard, and his feet were as the feet of a bear, and his mouth as the mouth of a lion: and the dragon gave him his power, and his seat, and great authority."
Author's note: Cohen says Prince Charles' coat of arms has the feet of a bear. However, in the official description, it states the feet are lion's feet. Cohen later admitted to bending the truth in order to make Charles' coat of arms perfectly match the beast of Revelation 13.
Daniel 9:26 states that the people of the "prince that shall come" were to destroy the temple. Queen Elizabeth has announced that she does not intend to step down for her son, Prince Charles, to become King. If Tim Cohen is correct in his contention that Prince Charles is the future Antichrist, then he must remain a Prince, and not become a King.
Prince Charles has a good reputation among the followers of Islam. The Guardian posted a video of Prince Charles, in February 2014, donning ceremonial dress complete with elaborate dagger, bandolier and bullets, to join Saudi Arabian princes in an annual Janadriyal festival sword dance.
Prince Charles has not always been as popular with some Britons as he is with Saudi Arabs. The scandal about his infidelity with Camilla, the duchess of Cornwall, and rumors of a conspiracy to eliminate Princess Diana has damaged the image of the British monarchy of Windsor. In 2012, only 39% of those surveyed wanted him to succeed the Queen, and 48% wanted to skip a generation and pass the crown directly to Prince William. Then, a 2013 survey by Ipsos MORI concluded that most Britons wanted Prince Charles to be the next King. Prince Charles and Camilla recently celebrated their ninth wedding anniversary and an improved public image.
Abdullah II of Jordan, the Hashemite King
King Abdullah II bin al-Hussein is the supposed 43rd generation direct descendant of the Prophet Muhammad. His British mother, Antoine Fe Gardiner, provides him with the European ancestry required for a Revived Holy Roman Empire origin. In a 2003 Travel Channel special, King Abdullah was portrayed as a "man for all seasons", flying a helicopter, appearing in pompous military ceremonies, touring Petra after a camel ride through the desert, cruising on the Gulf of Aqaba, socializing with the common Bedouin desert people and climbing a mountain to a shrine for prophets. Isaiah seems to indicate that the Antichrist may be from Assyria (Isaiah 10:12, 14:25). At its peak of power, Assyria included lands now under the control of the Hashemite Kingdom of Jordan.
King Abdullah appears to be playing a role of increasing importance to the Middle East peace process. His official website declares, "Today, the pursuit of peace in the region and beyond – a hallmark of Hashemite leadership – is the cornerstone of His Majesty King Abdullah II's foreign policy." He considers a peace agreement between Israel and the Palestinians to be crucial for comprehensive regional peace and development. He has also been very vocal in his support of the API, the Arab Peace Initiative, and has signed several anti-terrorism treaties. He has been an advocate for the World Economic Forum and his own G-11 Initiative.
King Abdullah met with US Secretary of State John Kerry in March 2014, in hopes of helping to broker a peace deal between Israel and the Palestinians. Jordan has a peace treaty and cordial relations with Israel, and borders both Israel and the area which would make up most of the future Palestinian state. Jordan also contains a large population of Palestinian refugees and holds influence with Palestinian Authority President Mahmoud Abbas. King Abdullah urged Israeli and Palestinian leaders to not let negotiations "blow up", saying the chance for peace would not come again.
Erdogan, Prime Minister of Turkey, "the Assyrian"
Recep Tayyip Erdogan was once one of the United States' closest allies. He was considered to be religious but secular, powerful but democratic, independent but reliable, and a "role model" for the post-dictatorship Arab world. Then, it seemed that yet another Middle East strongman had turned into a dangerous dictator when he mistreated the Kurds, denied the holocaust, crushed anti-government demonstrators and fired or removed hundreds of police and security officers. Some believe that if the United States bombardment of the Assad regime in Syria had taken place, Turkey could have influenced the structure of any new Syria, and that ancient nation could have become part of a larger Ottoman-style empire.
Erdogan, who denies ongoing accusations of bribery and corruption, could yet fulfill the role of the "Assyrian" king of Isaiah chapter 10. The Antichrist, as we have seen, is called "the Assyrian" in Isaiah chapter 10. As such, he will do the same things the Assyrian kings did. Assyrians are an ethnic group whose origins lie in what is today Iraq, Iran, Syria and, significantly, Turkey. Isaiah chapter 10 seems to simultaneously describe the previous conquest of Syria by Assyrian King Tiglath-pileser and the future invasion of Israel by the Antichrist.
 "Yet he does not mean so, Nor does his heart think so; But it is in his heart to destroy, And cut off not a few nations. For he says, 'Are not my princes altogether kings? Is not Calno like Carchemish? Is not Hamath like Arpad? Is not Samaria like Damascus? As my hand has found the kingdoms of the idols, Whose carved images excelled those of Jerusalem and Samaria, As I have done to Samaria and her idols, Shall I not do also to Jerusalem and her idols?'" (Isaiah 10:7-11, NKJV)

Post popolari in questo blog

супраць усіх хрысціян нявінных пакутнікаў

Indian beef ban hits untouchable Dalits hardest

ONU pedofili poligami maomettani